به تحریم شدنم توسط آمریکا افتخار می کنم

به گزارش مجله شهبازی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، وسیم القطان تاجر سوری که به تازگی توسط وزارت خزانه داری آمریکا تحریم شده است گفت که قرار دریافت نامش را در لیست تحریم آمریکا، یک افتخار ملی برای خود می داند.

به تحریم شدنم توسط آمریکا افتخار می کنم

وی اضافه نمود: این اقدام آمریکا به مثابه اعطای یک مدال ملی برای من محسوب می شود. وزارت خزانه داری آمریکا در واقع وزارت کینه ورزی به شمار می رود.

القطان بیان نمود: بعد از آنکه انگلیس و اروپا لیست های تحریمی خود را ارائه دادند این سومین افتخار ملی برای من به شمار می رود.

وی ادامه داد: برخی افراد ساده دل و احمق هنوز نفهمیده اند که تحریم های این کشورها علیه ما تنها باعث افزایش مقاومت ملی و تقویت اراده برای حمایت از اقتصاد کشورمان می شود. گاوچران ها و کشورهایی که در قاره اروپا به مثابه حیات پشتی آمریکا به شمار می فرایند نمی توانند ما را از این جهت منحرف کنند.

وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته در چارچوب قانون سزار از وضع تحریم های جدیدی علیه سوریه خبر داد.

بر این اساس، دفتر کنترل دارایی های خارجی (OFAC) وزارت خزانه داری آمریکا در این باره بیان نمود که یک فرد حقیقی و 9 نهاد مرتبط با دولت این کشور را در لیست تحریم های خود قرار داده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در این باره بیان نمود که نهادها و افراد تحت تحریم، به دولت سوریه کمک می کنند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر کنترل دارایی های خارجی، نام وسیم انور القطان بازرگان سوری، کرام الاسدف زهیر توفیق الاسد و نیز سرهنگ اول ارتش سوریه و همچنین چند شرکت و مرکز تجاری سوری نیز به چشم می خورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 421

به "به تحریم شدنم توسط آمریکا افتخار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تحریم شدنم توسط آمریکا افتخار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید