بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد شوید ، هشدار سنجش درباره وعده دروغین سهمیه کرونا به کنکوری ها

به گزارش مجله شهبازی، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد شوید ، هشدار سنجش درباره وعده دروغین سهمیه کرونا به کنکوری ها

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

دانشگاه خواجه نصیر در مقطع ارشد بدون کنکور دانشجو می پذیرد

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با استناد به آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی این دانشگاه تصمیم به پذیرش دانشجویان از مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعداد های درخشان) برای سال تحصیلی 1401-1400 دارد. ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر تا 22 آذر تمدید شده است و دانشجویان در این مهلت فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

تدوین مقررات و دستورالعمل شورای مرکزی مدیریت آموزش عالی لازم است

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: در مصوبه شورای انقلاب فرهنگی هم که در راستای ساماندهی آموزش عالی تصویب و ابلاغ شده است به مدیریت منطقه ای توجه شده است و وزارت علوم درمسیر اجرای آن پیش می رود. در مراحل اجرای سند آمایش آموزش عالی با مشکل هماهنگی در سطح منطقه ای روبرو شدیم و تصمیم گرفتیم بحث مدیریت استانی را پیش ببریم و این دو مقوله با هم انطباق دارند. امیدواریم مقررات و دستورالعمل شورای مرکزی مدیریت آموزش عالی تدوین گردد تا از تمرکز تصمیم گیری ها کاسته و اختیارات ایجاد شده باعث تصمیم گیری های صحیح در کشور گردد.

مهلت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی تمدید شد

فرصت شرکت در هفدهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی دوباره تمدید شد و متقاضیان می توانند تا 21 آذرماه نسبت به ثبت نام در این فراخوان اقدام نمایند. هفدهمین فراخوان جذب به منظور استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت به منظور جذب 300 عضو جدید علمی منحصراً برای دانشگاه های علوم پزشکی کم برخوردار است.

آخرین مهلت شرکت در کنکور ارشد 1400

ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 از یکشنبه 16 آذر 99 شروع شده و مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه 23 آذر 99 ادامه دارد. ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و به وسیله سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می گردد. متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، در این آزمون ثبت نام و شرکت نمایند.

مجوز 369 انجمن علمی غیرفعال دانشگاه آزاد تعلیق شد

در ششمین جلسه کمیسیون مرکزی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد با درخواست تأسیس انجمن های علمی مکانیک، مهندسی پلیمر و رنگ، انجمن علوم و فناوری های نوین در پزشکی در واحد های قم، تهران جنوب و علوم پزشکی تهران موافقت شد و همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون مرکزی انجمن های علمی دانشجویی، مجوز 369 انجمن علمی غیرفعال به مدت 6 ماه تعلیق شد.

سازمان سنجش درباره وعده دروغین سهمیه کرونا به کنکوری ها هشدار داد

سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به کلاهبرداری و طرح وعده های دروغین در مورد اختصاص سهمیه کرونا به داوطلبان هشدار داد. سازمان سنجش درباره مطالب مطرح شده در شبکه های اجتماعی و رسانه ها در ارتباط با روش های پذیرش دانشجو در سال های آینده، سهمیه ها و ارتباط کانال های تلگرامی و اینستاگرامی با این سازمان توضیحاتی ارائه داد.

مهلت ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت MHLE تمدید شد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعویق پنجاه و نهمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت MHLE مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای شرکت در آزمون تا ساعت 9 صبح روز شنبه 22 آذر ماه 99 تمدید شد.

ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه ها از 25 آذر ماه شروع می گردد

براساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه 16 شورای سنجش و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به وسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و اموزش کشور، روز سه شنبه 25 آذر ماه شروع خواهد شد و تا روز یکشنبه 30 آذر ماه 99 ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 684

به "بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد شوید ، هشدار سنجش درباره وعده دروغین سهمیه کرونا به کنکوری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد شوید ، هشدار سنجش درباره وعده دروغین سهمیه کرونا به کنکوری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید