بازدید از تأسیسات گردشگری قاینات

به گزارش مجله شهبازی، گشت بازدید و نظارت از تاسیسات گردشگری قاینات با موضوع تشدید تدابیر پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، انجام شد.

بازدید از تأسیسات گردشگری قاینات

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، حمید عباس زاده، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاینات ضمن اعلام این خبر اضافه نمود: در این گشت مشترک که با حضور بخشدار نیمبلوک، نمایندگان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، تأسیسات گردشگری محور قاین خضری دشت بیاض مورد بازدید قرارگرفت.

او افزود: اماکن مورد بازدید در این محور شامل مجتمع بین راهی رفاهی خاوران، مجتمع بین راهی رفاهی امام رضا و رستوران جوادالائمه خضری دشت بیاض و مجتمع بین راهی رفاهی فجر روستای دهشک بود که بر اساس پروتکل های بهداشتی در مورد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، به طور ویژه مورد بازرسی نهاده شد و ایرادات به متصدیان تذکر داده شد.

عباس زاده بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع، گشت های مشترک با حضور ادارات عضو کمیته نظارت بر تأسیسات خدماتی، در بازه های زمانی کوتاه تر و با جدیت و دقت بیشتر پیگیری خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 147

به "بازدید از تأسیسات گردشگری قاینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از تأسیسات گردشگری قاینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید