آرامگاه شهید محسن حججی امتیازی برای گردشگری نجف آباد است

به گزارش مجله شهبازی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، آرامگاه شهید محسن حججی امتیازی برای گردشگری نجف آباد است.

آرامگاه شهید محسن حججی امتیازی برای گردشگری نجف آباد است

برای سفر با تورهای پوکت بهار 1400 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

آرامگاه شهید محسن حججی جاذبه گردشگری است

ولی تیموری در نشست با محمد مغزی نجف آبادی، شهردار نجف آباد استان اصفهان ـ نجف آباد را از نظر جمعیت دومین شهر و از شهرستانهای مهم استان اصفهان دانست و اضافه نمود: مقاصد مهم گردشگری کشور همانند شهر اصفهان می توانند با تکیه بر ظرفیت های گردشگری شهرهای اطراف همانند نجف آباد، کیفیت حضور و افزایش مدت زمان ماندگاری سفر گردشگران را تجربه نمایند.

او افزود: ظرفیت های موجود در این شهر و همچنین اقدامات گسترده از سوی شهرداری در ایجاد زیرساخت های صنعت گردشگری، اعم از بازسازی و بازسازی بناهای تاریخی و یا احداث و ایجاد تفرجگاه های مختلف همانند کوچه باغ زندگی به منظور احیای محور گردشگری و تفریحی توانسته نجف آباد را بعنوان مقصد گردشگری در جوار اصفهان معرفی کند.

او اضافه نمود: کوشش برای معرفی این شهر به عنوان نجف آباد باغ شهر صفوی یا شهر علم و ایثار سبب شده تا حیات گردشگری استان، فرصت حضور در مقصدهای متنوعی را بیابد و زمینه ایجاد انواع شاخه های گردشگری فراهم گردد.

تیموری برگزاری جشنواره ها و رویدادهای مختلف را نیز در معرفی ظرفیت های گردشگری و برندسازی روستا و شهرهای مختلف موثر دانست و گفت: تقسیم مناطق استان براساس محصول و داشته طبیعی و در پی آن فراوری محصولات اصلی و جانبی نیز یکی دیگر از اقدامات در راستای برندسازی به شمار می آید که شهر نجف آباد توانسته با تمرکز بر غذاهای محلی، سوغات و یا رویدادهای طبیعی و اجتماعی موضوع گردشگری دفاع مقدس را نیز مطرح و ارزش های آن را در ابعاد مختلف نهادینه کند.

معاون گردشگری ادامه داد: وجود آرامگاه شهید گرانقدر محسن حججی در نجف آباد و برخورداری از این امتیاز در کنار تدابیر اتخاذ شده برای شکوفایی ظرفیت های گردشگری دفاع مقدس در این شهر اقدامی شایسته است که گردشگری را در زمینه های مختلف نهادینه می سازد.

تیموری اعلام کرد: شهرداری نجف آباد توانسته اهم کوشش خود را به امر توسعه گردشگری معطوف دارد و شکوفایی این شهر را در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و خصوصا گردشگری سبب گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 545

به "آرامگاه شهید محسن حججی امتیازی برای گردشگری نجف آباد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامگاه شهید محسن حججی امتیازی برای گردشگری نجف آباد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید