Need for Speed Hot Pursuit برای PS4 و Xbox One عرضه می گردد

به گزارش مجله شهبازی، شرکت الکترونیک آرتز خاطرنشان کرد که بازی Need for Speed: Hot Pursuit قرار است بازسازی گردد. این بازسازی تمام محتواهای بازی اصلی همراه با بهبودهای گرافیکی و قابلیت کراس پلی میان پلتفرم ها را دربر دارد. نسخه بازسازی شده Hot Pursuit برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در تاریخ 6 نوامبر (16 آبان) و برای کنسول نینتندو سویچ در تاریخ 13 نوامبر (23 آبان) منتشر خواهد شد.

Need for Speed Hot Pursuit برای PS4 و Xbox One عرضه می گردد

بازی Need for Speed: Hot Pursuit سال 2010 برای کنسول های نسل هفتم و کامپیوترهای شخصی عرضه شد. این بازی مسابقات سریع و سرگرم نماینده سری نید فور اسپید را حول محور جدال میان دو گروه مسابقه دهندگان غیرقانونی و پلیس ها ارائه می دهد. مانند بقیه بازی های سری نید فور اسپید بازیکن ها می توانند از میان تعداد بسیار بالای ماشین های مختلف، ماشین خود را انتخاب نمایند؛ البته تنها قابلیت شخصی سازی ماشین در این نسخه از بازی تغییر رنگ است و بیشتر تمرکز روی جدال دو گروه پلیس ها و مسابقه دهندگان است.

سری نید فور اسپید معمولا به جای معطوف کردن تمام توجه به واقع گرایی، به خلق مسابقاتی پرآشوب و سرگرم نماینده اولویت می دهد. بازی Hot Pursuit این ویژگی نید فور اسپید را به اوج می رساند و مسابقات را تا حد ممکن دیوانه وار می نماید. در این بازی می توان در نقش دو گروه مسابقه دهندگان غیرقانونی به مسابقه پرداخت یا در نقش پلیس ها، مسابقه دهنده ها را تعقیب کرد و جلوی مسابقه دادن آن ها را گرفت. بازی Hot Pursuit نه تنها برخورد های شدید زیادی در خود دارد، بلکه به هر دو گروه تجهیزات مختلفی برای مبارزه با گروه دیگر می دهد.

بعد از ده سال قرار شده که بازی Hot Pursuit بازسازی گردد تا بازیکن های جدید تر هم بتوانند از این اثر لذت ببرند. این بازسازی تغییرات اساسی در بازی نداده و فقط اجرای آن را روی پلتفرم های امروزی همراه با بهبود های گرافیکی ممکن نموده است.

بازی Hot Pursuit برای اولین بار سیستم جدیدی تحت عنوان اتولاگ (Autolog) به این سری اضافه نمود. این سیستم به بازیکن ها اجازه می دهد که آمار بازی و رکورد های خود را ذخیره و با بازیکن های دیگر مقایسه نمایند. نسخه بازسازی شده این بازی، مسابقات آنلاین و سیستم اتولاگ را به همراه قابلیت کراس پلی در خود دارد. یعنی استفاده از قابلیت های آنلاین این بازی به پلتفرم ها محدود نمی گردد و هر کس از هر پلتفرمی می تواند با بازیکن های بقیه پلتفرم ها بازی کند.

بازسازی بازی Hot Pursuit تمام ماشین ها و محتواهای پایه و اضافه ای که در نسخه اصلی این بازی وجود دارند را در خود دارد. علاوه بر این ها، سازنده های بازی چیزهای جدیدی از جمله حدود شش ساعت گیم پلی، حالت عکاسی بهبود یافته، اچیومنت و رنگ های ماشین جدید را به بازی اضافه نموده اند.

بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered روی پلتفرم نینتندو سویچ با ارتقاهای گرافیکی از جمله مدل های سه بعدی پرجزئیات تر، اشیای محیطی بیشتر، دورنمایی طولانی تر برای نمایش منظره ها، سایه های باکیفیت تر و ویدیو های بهبود یافته ساخته می گردد. نرخ فریم نسخه سویچ این بازی 30 فریم بر ثانیه است و در حالت قابل حمل وضوح تصویر اچ دی و در حالت متصل به تلویزیون وضوح تصویر فول اچ دی دارد.

این بازسازی برای دیگر پلتفرم ها علاوه بر بهبود های نسخه سویچ، ارتقاهایی مانند رابط کاربری با وضوح بیش تر، بازتاب های دقیق تر، بافت های بهبود یافته، سیستم ذرات شلوغ تر و بهبود هایی برای Anti Aliasing و Screen Space Ambient Occlusion در خود دارد.

نسخه بازسازی شده بازی Hot Pursuit رو کامپیوتر های شخصی از وضوح تصویر 4k و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه پشیتبانی می نماید. این بازی روی کنسول های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس به شما اجازه انتخاب از میان حالت فول اچ دی و 60 فریم بر ثانیه و حالت 4k و 30 فریم بر ثانیه را می دهد. نسخه پایه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی را با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه اجرا می نمایند.

بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered در تاریخ 6 نوامبر (16 آبان) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم و اورجین) منتشر خواهد شد. نسخه مخصوص نینتندو سویچ این بازی در روز 13 نوامبر (23 آبان) عرضه خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم در ادامه تصاویر و تریلر منتشر شده از بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered را تماشا کنید.

منبع: وب سایت الکترونیک آرتز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 521

به "Need for Speed Hot Pursuit برای PS4 و Xbox One عرضه می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "Need for Speed Hot Pursuit برای PS4 و Xbox One عرضه می گردد" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Need for Speed Hot Pursuit برای PS4 و Xbox One عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید