6 راه اعتماد به یک سوپرمارکت اینترنتی چیست؟

به گزارش مجله شهبازی، خواسته هر مشتری از یک سوپرمارکت آنلاین (سوپرمارکت اینترنتی)؛ خرید هرچه بیشتر محصولات به همراه یک خیال راحت می باشد. خریدی که دسترسی مشتری را جهت خرید محصولات، به آسانی امکان پذیرکند و اطلاعات کارت عابر بانک او را حفظ کند، برای آنکه بتوانید به یک فروشگاه آنلاین اعتماد کنید، در اینجا راهکارهایی را به شما، پیشنهاد می دهیم که با دانستن آنها یک خرید موفقیت آمیز را می توانید تجربه کنید.

6 راه اعتماد به یک سوپرمارکت اینترنتی چیست؟

آغاز یک خرید آنلاین رضایت بخش از تجربه کاربر نشات می گیرد. مشتری احتیاج دارد تا تجارت را به عنوان یک تجارت قابل اعتماد؛ قبول کند تا وفاداری خود را به سیستم سوپرمارکت آنلاین (سوپرمارکت اینترنتی) نشان دهد.

براساس تحقیقات اجرا شده به وسیله گروه تحقیقاتی هریس، 94% از مشتریان آنلاین نسبت به امنیت خود در موقع خرید از سوپرمارکت آنلاین تردید دارند. مسئله امنیت در رابطه با اطلاعات حساب شخصی به علت نقصانی که در طی سالهای گذشته داشته است؛ منجر به تهدیدی برای بیشتر کاربران اینترنتی شده است. در نتیجه، شکافی بین فروش آنلاین و خریداران آنلاین شکل گرفته است.

برای از میان برداشتن این شکاف، می بایست امنیت بیشتری را برای مشتری ها ایجاد کرد؛ در اینجا 6 نشانه ای که می تواند اعتماد بیشتری را جهت خرید آنلاین جلب کند را شرح خواهیم داد:

1.شفافیت در سیاست مربوط به قیمت گذاری در یک سوپرمارکت اینترنتی قابل اعتماد

قیمت گذاری شفاف با سیاست صحیح مرجوع کردن محصولات خرید شده؛ مسلماً می تواند شما را ترغیب کند تا علاقمند به تعقیب کردن جدیدترین قیمت محصولات از آن سوپرمارکت آنلاین شوید. معین نکردن هزینه های پرداختی و نشان داده نشدن قیمت ها تا آخرین لحظه، منجر به منصرف شدن ما جهت خرید محصولات از آن سوپرمارکت آنلاین (سوپرمارکت اینترنتی) می گردد.

جهت خرید کالاهای اساسی؛ فروشگاه آنلاینی که قیمت برنج، قیمت گوشت، قیمت مرغ، قیمت روغن و… را به روز رسانی می نماید و جدیدترین قیمت ها را دارد، از این جهت قابل اطمینان تر است و شما می توانید با اعتماد بیشتری از آن سایت خرید کنید.

زمانیکه سیاست و قوانین یک سوپرمارکت آنلاین (سوپرمارکت اینترنتی) برای مرجوع کردن محصول از سمت مشتری، برای مشتری معین نمی گردد؛ شمایی که می خواهید از آن سوپرمارکت آنلاین خرید کنید مردد می شوید. این یکی از دلایل مهم است که به طور میانه 68% از خریداران در طی مراحل خرید تا آخرین مرحله که درگاه پرداختی است؛ پیش می رود اما پرداخت خود را انجام نداده و دکمه بازگشت را کلیک می نمایند.

اگر فروشگاه اینترنتی با در اختیار قرار دادن قیمت تمام محصولات و تعریف سیاست صحیح و باز در مشخص قیمت های خود می تواند به بازتماشامایندگان این اطمینان خاطر را دهد تا از سایت به صورت قانونی و شفاف خرید خود را انجام دهند و اینگونه تا آخرین مرحله خرید اینترنتی خود پیش خواهند رفت. در نتیجه شما با متصل شدن به درگاه پرداختی مطمئن (مانند: شاپرک) می توانید با اعتماد بیشتری خرید خود را انجام دهید.

2.امنیت بالا در سیستم در یک سوپرمارکت اینترنتی قابل اعتماد

مشتری می خواهد تا از بابت ایمن بودن سایت نسبت به بدافزارها، فیشینگ ها و حفره های امنیتی اطمینان حاصل کند. از آنجا که تمام کاربران سایت کارشناس امنیت سایت نمی باشند؛ بنابراین قدرت تشخیص مقدار ایمنی سایت را نخواهند داشت. بیشتر مشتریان علاقمندند تا سوپرمارکت آنلاینی (سوپرمارکت اینترنتی) که از آن خرید می نمایند دارای لوگو، مهر رسمی و … باشند.

بعلاوه طبق تحقیقات اجرا شده 75% از مشتری ها گزارش نموده اند که نسبت به سایت هایی که فروشگاه اینترنتی آن دارای لوگو، نشان امنیتی و مهر رسمی هستند اطمینان بیشتری را کسب می نمایند. درگاه اینترنتی سالم و قابل اطمینان نیز می تواند جزو امتیازات یک فروشگاه اینترنتی جهت قابل اطمینان بودن آن به حساب آید، بنابراین با چک کردن موارد ذکر شده می توانید به مقدار امنیت آن سایت آگاهی پیدا کنید.

3.افرادی که مشغول به فعالیت در آن سوپرمارکت آنلاین (سوپرمارکت اینترنتی) هستند؛ معرفی می شوند

مطمئناً کاربر علاقمند است تا افرادی که محصولات را نمایش می دهند را در دفتر کار واقعی خود ببیند و بشناسند. نه فقط عکس مربوط به محصولات فروشگاه آن مجموعه؛ بلکه افرادی که به شکل واقعی در دفتر سوپرمارکت آنلاین (سوپرمارکت اینترنتی) مربوطه مشغول به کار هستند نیز علاقمندند تا با آنها آشنا شوند و اطلاعاتی نیز در رابطه با آنها بدست آورند.

در حقیقت، 62% از کاربران علاقمندند تا با کارمندان فروشگاه اینترنتی آشنا شوند تا حس سمپاتیک و اطمینان بیشتری نسبت به آنها بدست آورند.

4. یک سوپرمارکت اینترنتی قابل اعتماد رسانه خود را توسعه می دهد

در سال 2015، هر سوپرمارکت آنلاینی (سوپرمارکت اینترنتی) ملزم بود تا حداقل یک شبکه اجتماعی نیز داشته باشد. در آمریکا و اروپا بیشتر بر روی فیس بوک و توییتر تاکید می شد که از این طریق افراد می توانستند روش کار با سایت، مراحل خرید از آنها و نحوه دریافت محصول را به همراه شرایط مربوطه بدانند.

مشتریان وفادار به سوپرمارکت آنلاینی (سوپرمارکت اینترنتی) محبوب خود بیشتر تمایل به حضور در شبکه های اجتماعی دارند؛ بنابراین بیشتر در رابطه با فروشگاه اینترنتی مورد علاقه خود می توانند بنویسند و شرح دهند.

ایجاد ثبات اجتماعی برای یک سوپرمارکت آنلاین (سوپرمارکت اینترنتی) ، مشاهده نظرهای مختلف افراد در رابطه با نحوه کار آن شرکت، یا تایید اجتماعی مانند: یک عضو یا یک دوست یا فردی از یک خانواده و نشان دادن آن تایید اجتماعی به دوستان و خانواده خود؛ یک اعتبار قدرتمند است و یک اعتماد برای نام تجاری آن فروشگاه آنلاین به شمار میرود.

علاوه بر این فعالیت در رسانه های اجتماعی، به مصرف نمایندگان این حس اطمینان را می دهد که لحظات واقعی را با آنها شریک شوند و حس حضور در شرکت را پیدا نمایند. اگر تبلیغات پرتکرار یک فروشگاه اینترنتی را در صفحات اجتماعی مختلف دیدید و نظرات مثبتی از طرف مردم نسبت به آن فروشگاه مجازی؛ مشاهده کردید می توانید بیشتر به آن سوپرمارکت آنلاینی (سوپرمارکت اینترنتی) اعتماد کنید

5.سوپرمارکت اینترنتی قابل اعتماد اجازه می دهد تا آن را نقد کنید

فردی که اینترنتی؛ خرید خود را انجام می دهد، چون به محصول دسترسی فیزیکی ندارند و باید به وسیله اطمینان کردن به آن سوپرمارکت آنلاین (سوپرمارکت اینترنتی) خرید کند؛ بنابراین بسیار نظرات افرادی که سابقه خرید از آن سوپرمارکت آنلاین را داشتند برای او اهمیت دارد.

زمانیکه یک فروشگاه اینترنتی به شما اجازه می دهد تا فروشگاه اینترنتی او را نقد کنید و نظرات خود را به آن شرکت انتقال دهید و در ازای این نظرات به شما پاسخ منطقی و صحیح ارائه می دهد و یا اجازه می دهد که تجارب مختلف خود را در سایت و یا صفحه اجتماعی آنها به اشتراک گذارید؛ در واقع کاری انجام می دهند تا مصرف نمایندگان به آنها بیشتر اعتماد نمایند.

بنابراین اگر فروشگاه آنلاینی را دیدید که اجازه می داد کاربران نظرات واقعی خود را در سایت ایشان ثبت نمایند و جواب درخور و مناسبی را به آنها داده بود؛ می توانید به آن بیشتر اعتماد کنید.

6.گرافیک سایت یک سوپرمارکت اینترنتی قابل اعتماد

ظاهر سایت و کاربری آسان اگر به صورت استاندارد و صحیح طراحی گردد؛ می تواند بسیار در جلب مشتری تاثیر گذار باشد. مشتری گزینه هایی که برای یک محصول در فکر دارد و می خواهد به نحو آسان و کاربردی به وسیله سایت و اپلیکیشن آنها به آن دسترسی پیدا کند بنابراین سایتی که به آسانی با آن می توانید کار کنید و خرید خود را انجام دهید؛ نشان دهنده این است که بیشتر می توانید به آن سوپرمارکت آنلاین (سوپرمارکت اینترنتی) اعتماد کنید.

جهت تماشا آخرین و جدیدترین قیمت ها و خریدی آسان و مطمئن؛ می توانید به فروشگاه اینترنتی خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: اُکالا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1196

به "6 راه اعتماد به یک سوپرمارکت اینترنتی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 راه اعتماد به یک سوپرمارکت اینترنتی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید