5 رنگ کفش کتانی که سلبریتی ها سال جاری مدام می پوشند

به گزارش مجله شهبازی، برخلاف بسیاری از لوازم اصلی کمد لباس، کفش های کتانی در دسته بندی خاص خود قرار دارند. این کفش های ورزشی که در ابتدا فقط برای ورزش به کار می رفتند، حالا مدل های متنوعی درند. از طرح های ساده گرفته تا گزینه های طراحان مد روز، کفش های کتانی مدل ها و انواع مختلفی دارند. این کفش ها به تازگی به کفش های محبوب سلبریتی ها تبدیل شده اند. در این مقاله، با 5 رنگ محبوب کفش کتانی سلبریتی ها در این روزها و اهمیت پوشیدن کفش کتانی آشنا می شوید.

5 رنگ کفش کتانی که سلبریتی ها سال جاری مدام می پوشند

چرا باید کفش کتانی بپوشیم؟

ممکن است از خود دلایل محبوبیت کفش کتانی در میان سلبریتی ها را بپرسید. این کفش ها به 5 دلیل مهم در میان افراد مختلف حتی سلبریتی ها هواداران بیشتری یافته اند.

1. راحتی پاها از همان روز اول

بر خلاف انواع دیگر کفش ها مانند کفش مجلسی و کفش پاشنه بلند مجبور نیستید کفش های کتانی را برای مدتی بپوشید تا مقدار راحتی آن ها افزایش یابد. احتیاجی نیست در ابتدا کمی ناراحتی را تحمل کنید تا این کفش ها انعطاف پذیرتر شوند و در نهایت با شکل پاهای شما سازگار شوند. یک جفت کفش کتانی مناسب از همان لحظه اولی که آن را امتحان می کنید می تواند به شما احساس سبکی و حسی مانند راه رفتن روی ابرها بدهد. با پوشیدن این کفش ها می توانید با فشار آمدن به انگشتان پا، خراشیده شدن پشت پاشنه پا و هر نوع درد دیگری خداحافظی کنید.

2. خنک شدن پا به چند روش

کفش هایی که بوی بسیار نامطبوعی دارند قطعا شما را به فردی محبوب در میان اطرافیان تبدیل نمی نمایند. به همین خاطر، باید اجازه بدهید که پاهایتان نفس بکشند. وقتی این اتفاق نمیفتد، پاها خیس عرق می شوند. این دقیقا همان مکان گرم و مرطوبی است که قارچ ها و باکتری ها در آن رشد می نمایند. قرار گرفتن پاها در معرض قارچ ها و باکتری ها هرگز چیز خوبی نیست و طبیعتا این شرایط منجر به بدبو شدن پاها می گردد. برترین کار خرید کفش های کتانی است که از مواد قابل تنفس ساخته شده اند.

3. حفاظت از پاها در موقعیت های مختلف

یکی از اصلی ترین مزایای کفش های کتانی این است که در حین انجام فعالیت های بسیاری از پاهای شما محافظت می نمایند. توانایی راه رفتن، دویدن و پریدن بدون نگرانی از آسیب تماشا پاها یکی از مواردی است که کفش های کتانی را به انتخابی محبوب برای همه تبدیل می نماید.

4. مناسب برای هر موقعیت و مناسبتی

سازگاری کفش های کتانی با هر موقعیت و مناسبتی یکی از ویژگی های مهم این مدل کفش ها است. کفش های کتانی می توانند شما را از دفترکار به رستوران و حتی ساحل دریا ببرند. شما حتی می توانید آن ها را در جشن عروسی بپوشید! این کفش ها با لباس های مختلف از لباس های ورزشی گرفته تا لباس های مجلسی یا حتی اداری تناسب دارند. البته، این بدان معنا نیست که می توانید یک مدل کفش کتانی را در هر موقعیتی بپوشید، بلکه باید کفش های کتانی را متناسب با موقعیت و هماهنگ با سایر لباس هایتان انتخاب کنید.

5. سازگار با محیط زیست

بسیاری از مدل های کفش کتانی سازگار با محیط زیست طراحی می شوند. کفش های کتانی علاوه بر اینکه فوق العاده شیک به نظر می رسند، به شما یاری می نمایند تا به اهداف محیط زیستی خود حتی در لباس پوشیدن هم پای بند باشید. توری قابل تنفس و جذب نماینده رطوبت بعضی از این کفش ها از مواد بازیافتی ساخته می گردد. در فراوری کفی های آن ها نیز از فوم بازیافتی استفاده می نمایند. علاوه براین، بعضی از سازندگان کفش کتانی فقط از چرم بازیافت شده استفاده می نمایند.

رنگ های محبوب کفش کتانی سلبریتی ها

در سال 2024، بسیاری از سلبریتی ها با کفش های کتانی رنگارنگ روی فرش های قرمز یا در محافل دیگر حضور یافته اند. این کفش ها در استایل سلبریتی ها شیک به نظر می رسند و راهی ساده برای افزودن رنگ به هر لباسی هستند. در ادامه، 5 رنگ محبوب کفش کتانی سلبریتی ها را می خوانید.

1. شکلاتی

کفش های کتانی شکلاتی رنگ میشل ویلیامز که طراحان شرکت The Row به مجموعه لباس های سفر او اضافه نموده اند از جمله کفش هایی هستند که نر طراحان مد را به خود جلب نموده اند. او این کفش ها را همراه با یک کت صدفی سیاه رنگ و شلوار ریون شطرنجی پوشیده بود. کفش های کتانی شکلاتی رنگ او چنان با این لباس ها هماهنگ شده بود که به یکی از ترندهای مد و فشن این روزها تبدیل شد اما چرا شکلاتی تا این میزان در جهانی مد و فشن محبوب است؟

دلایل محبوبیت رنگ شکلاتی در جهانی مد و فشن امروز

شاید در یک شبیه سازی کامپیوتری پیچیده زندگی می کنیم که ما را به جهانی دهه 1970 بازگردانده است. در آن موقع هم مانند این روزها پالت رنگی قهوه ای و شکلاتی در جهانی مد و فشن محبوبیت بسیاری داشت. کافی است به تصاویر آن موقع نگاه کنید تا حضور چشم گیر رنگ های قهوه ای و شکلاتی را در اتاق های نشیمن و کمدهای لباس مردم ببینید. یکی از دلایل محبوبیت رنگ های قهوه ای و شکلاتی به جنبش های محیط زیستی مربوط می گردد. سایه های خنثی این رنگ علاقه فزاینده به حفاظت از محیط زیست را نشان می دهد و یادآور رنگ مواد طبیعی مانند چوب و سنگ های طبیعی است.

از آن گذشته، رنگ شکلاتی را می توانید با رنگ های بسیار متنوعی ست کنید. همین ویژگی هم باعث شده که این رنگ با وجود گذشت سال ها و قرن ها هنوز هم یکی از رنگ های پرطرفدار برای همه از جمله سلبریتی ها باشد. آن ها کوشش می نمایند تا با پوشیدن لباس ها و کفش هایی به این رنگ برای خود ظاهری شیک تر و خیره نماینده تر ایجاد نمایند.

2. قرمز

امیلی راتایکوفسکی بازیگر و مدل آمریکایی کفش های کتانی قرمز را پوشید تا نظر همه را به شکوه این رنگ زیبا جلب کند. راتایکوفسکی این کفش ها را همراه با لباس های کاملا مشکی از جمله کت بلیزر پوشیده بود. این رنگ ها در کنار یکدیگر هارمونی خاصی دارند و همواره جزو محبوب ترین رنگ های مکمل یکدیگر در استایل های مختلف هستند. فرقی نمی نماید که راهی یک مهمانی رسمی باشید یا به قدم زدن در خیابان فکر کنید، ترکیب کفش های کتانی و لباس هایی به رنگ مشکی همواره برنده است. بخش مهمی از دلیل این محبوبیت هم به پرطرفدار بودن رنگ قرمز در جهانی مد و فشن مربوط می گردد.

چرا رنگ قرمز در جهانی مد محبوب است؟

تحقیقات پژوهشگران درباره رنگ قرمز نتایج جالبی داشته است. این رنگ احساسات متضاد عشق و نفرت را نشان می دهد. علاوه براین، قرمز در طول تاریخ مفاهیم مهمی را تداعی نموده است. در چین قرمز معنای خوش شانسی، رفاه و خوشبختی دارد و عروس ها معمولا لباس هایی به این رنگ می پوشند. در فرهنگ هند نیز قرمز محبوب ترین رنگ است و معانی مختلفی مانند ترس، آتش، ثروت و قدرت را دارد.

تحقیقات نشان می دهند که قرمز در جهانی مد و فشن نقش مهمی دارد. زمانی که قرمز یا سایه های آن را در لباس های خود به کار می برید، فورا توجه همه به لباس های شما جلب می گردد. در واقع، قرمز رنگی قدرتمند و جالب توجه در جهانی مد و جواهرات است. این رنگ شاد و سرزنده می تواند ظاهر لباس های ساده یا به رنگ های خنثی شما را دگرگون کند.

ترکیب رنگ های قرمز و مشکی می تواند استایل شما را جسورانه کند. قرمز در کنار رنگ های دیگر مانند خاکستری نیز کنتراستی ظریف و پیچیده ارائه می دهد. کفش های کتانی قرمز رنگ را می توانید در هر مناسبت و موقعیتی بپوشید اما باید برای ست کردن لباس ها با این رنگ باید دقت کنید. لباس های غیررسمی، رسمی یا اداری ممکن است به طیف های رنگی و سبک های مختلفی از ترکیب رنگ قرمز احتیاج داشته باشند. برای انتخاب کفش هی کتانی قرمز رنگ باید سبک شخصی خود را هم در نظر بگیرید. این کفش ها باید با سبک و ترجیحات شخصی شما هماهنگ باشد.

3. زرد

آدوآ ابوا مدل و بازیگر انگلیسی است که با پوشیدن کفش های کتانی زرد رنگ باری دیگر این رنگ را به ترندی در جهانی مد و فشن تبدیل کرد. او این کفش های زیبا را همراه با شلوار جینی با رنگ آبی روشن و کت بلیزری شتری رنگ پوشید تا تنوع رنگی لباس هایش را به نمایش بگذارد. برای اکسسوری هم گوشواره های نقره ای رنگ و کیفی قرمز رنگ را انتخاب کرد تا استایل مجذوب کننده و متفاوت خود را تکمیل کند. آنچه در این استایل بیش از همه نظر طراحان و علاقه مندان به مد و فشن را به خود جلب کرد، کفش های کتانی زرد رنگ او بود. رنگ زرد یکی از رنگ هایی است که این روزها تعداد علاقه مندان به آن بیشتر می گردد اما دلیل این علاقه چیست؟

دلایل محبوبیت رنگ زرد در جهانی مد

زرد همواره نشانه گرما و شادی بوده و همین ویژگی ها این رنگ را به برترین رنگ برای کمد لباس بهاری تبدیل نموده است. در این فصل، طراحان جهانی مد و فشن سراغ این رنگ می روند تا آغاز بهار را نوید بدهند.

برای ست کردن کفش های کتانی زرد رنگ با لباس های دیگر امکان ندارد که اشتباه کنید. چه به فکر داشتن ظاهری تک رنگ باشید و چه بخواهید کفشی برای لباس های اسپرت خود انتخاب کنید، رنگ زرد همواره می تواند اولین گزینه شما باشد. رنگ زرد را می توانید در لباس ها و اکسسوری های بهاری خود به کار ببرید تا ظاهری گرم و سرزنده داشته باشید.

4. قهوه ای مایل به قرمز

جیجی حدید سلبریتی دیگری است که کفش های کتانی را به عنوان بخشی از استایل خود انتخاب کرد. کفش های این مدل و چهره تلویزیونی آمریکایی نشان داد که او مثل همواره در جهانی مد و فشن جلوتر از همه گام برمی دارد. کفش های کتانی قهوه ای مایل به قرمز او با لباس های دیگرش به خوبی ست شده بودند. او این کفش ها را همراه با ژاکت بافتنی قهوه ای رنگ با حاشیه های نارنجی و زرد پوشید و زیر این ژاکت هم لباس های به رنگ های سفید و کرمی پوشید تا لایه بندی لباس هایش جلوه زیباتری داشته باشد. شلوار جین بگ او به رنگ آبی روشن هم این استایل را مجذوب کننده تر کرد. او برای هماهنگی رنگ اکسسوری با این لباس ها یک کیف کوچک زرد رنگ به دست گرفت تا همه را با تماشا استایل تماشای خود شگفت زده کند. شاید از خود می پرسید که دلیل محبوبیت این استایل و رنگ قهوه ای مایل به قرمز چیست؟ چرا جیجی حدید این رنگ را برای کفش های خود انتخاب کرد؟

علل محبوبیت رنگ قهوه ای مایل به قرمز

این رنگ از رنگدانه های طبیعی زمین مشتق شده و محبوبیت آن سابقه ای طولانی دارد. این رنگ در طول تاریخ همواره در میان هنرمندان محبوب بوده است. نقاشان مشهور از استادان دوران رنسانس گرفته تا هنرمندان امروزی اغلب از این رنگ برای تزیین آثار خود استفاده نموده اند. بنابراین، چرا نباید از این رنگ محبوب در جهانی مد و فشن برای همین منظور استفاده نکرد؟

رنگ قهوه ای مایل به قرمز زمانی که با رنگ های دیگر ترکیب می گردد، زیبایی خیره نماینده ای ایجاد می نماید. آبی، کرمی و قهوه ای از جمله رنگ هایی هستند که ترکیب آن ها با قهوه ای مایل به قرمز همواره یکی از گزینه های محبوب در جهانی مد و فشن بوده است. در نتیجه، اصلا نباید تعجب کرد که استایل جیجی حدید تا این میزان محبوب باشد.

5. ترکیبی از رنگ های خنثی

تینا کوناکی سلبریتی دیگری بود که با پوشیدن کفش های کتانی باری دیگر به این کفش ها اعتبار خاصی بخشید. این بازیگر و مدل فرانسوی کفش های کتانی با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری پوشید تا با لباس هایش به زیبایی ست شوند. شما می توانید مانند او ظاهری تک رنگ مثل طوسی داشته باشید یا با شلوار جین و تی شرتی سفید رنگ ظاهر خود را ساده نگه دارید. رنگ های خنثی همواره یکی از ترکیبات اصلی مورد علاقه طراحان مد هستند.

چرا رنگ های خنثی در جهانی مد و فشن محبوب هستند؟

رنگ های خنثی را می توانید به راحتی و بدون دردسر با هر رنگی ست کنید. این رنگ ها طیف های بسیار گسترده ای دارند و در هر استایلی مجذوب کننده به نظر می رسند. رنگ های سفید، خاکستری و مشکی را می توانید در موقعیت های مختلف هم بپوشید. کفشی با ترکیبی از این رنگ ها برای سفر ساحلی، محیط اداری، مهمانی رسمی و بسیاری از مناسبت ها و موقعیت های دیگر مناسب است. شما می توانید یک جفت کفش کتانی سفید با حاشیه های مشکی و خاکستری خریداری کنید و آن را در هر موقعیتی بدون هیچ نگرانی بپوشید. این کفش ها هیچ وقت قدیمی نمی شوند و از مد نمیفتند. مهم ترین دلیل اصلی محبوبیت این ترکیب رنگی هم همین موضوع است.

کلام آخر

کفش کتانی سلبریتی ها در روزهای آغازین سال 2024 تا به امروز به یکی از ترندهای محبوب در جهانی مد و فشن تبدیل شده است. این کفش ها راحت و زیبا هستند و می توانید آن ها را در هر موقعیت و مناسبتی بپوشید. کفش های کتانی شکلاتی، قرمز، زرد، قهوه ای مایل به قهوه ای و سفید با حاشیه های مشکی و خاکستری روی فرش های قرمز و در خیابان های شهرهای بزرگ جهان خوش درخشیدند. شما هم اگر به داشتن استایلی مجذوب کننده و خیره نماینده فکر می کنید، می توانید کفش های کتانی با این رنگ ها را به استایل خود اضافه کنید. مطمئن باشید که از ظاهری که خواهید داشت لذت خواهید برد.

منبع: whowhatwear

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1403 بروزرسانی: 22 خرداد 1403 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1586

به "5 رنگ کفش کتانی که سلبریتی ها سال جاری مدام می پوشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 رنگ کفش کتانی که سلبریتی ها سال جاری مدام می پوشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید