کفاشیان: هیچگونه ادعایی به سهام سازمان لیگ نداریم، شایعه درخواست وزارت ورزش برای بازگشتم به فدراسیون را از رسانه ها شنیده ام

به گزارش مجله شهبازی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تعهد نامه ای را امضاء کرده ایم تا در صورت فوت یا جدایی از فدراسیون هیچگونه ادعایی نسبت به سهام سازمان لیگ نداشته باشیم.

کفاشیان: هیچگونه ادعایی به سهام سازمان لیگ نداریم، شایعه درخواست وزارت ورزش برای بازگشتم به فدراسیون را از رسانه ها شنیده ام

علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفت وگو با ، درباره اینکه با توجه به ثبت سازمان لیگ به عنوان شرکتی خصوصی و اختصاص سهام این شرکت به نام خودش، مهدی تاج، مهدی محمدنبی، عزیزالله محمدی و علی کاظمی، درصورت فوت یا محجور شدن یکی از آن ها وارث شریک متوفی یا ولی محجور می توانند به مشارکت خود ادامه بدهند، اعلام نمود: طبق قانون تجارت اعضای هیئت مدیره باید درصدی از سهام را در اختیار داشته باشند اما وقتی عزیز محمدی از ریاست سازمان لیگ کنار رفت، با امضای تعهدنامه ای اعلام نمودیم در صورت فوت، محجوریت یا جدایی از فدراسیون و سازمان لیگ هیچگونه ادعایی نسبت به این سهام نداریم. تمام سهام باید متعلق به خود سازمان لیگ باشد.

او درباره اینکه تا زمان تسویه نشدن بدهی مالیاتی سازمان لیگ، مراحل انتقال سهام انجام نخواهد شد، گفت: مشکل اصلی کار همین جا است اما پس از تسویه بدهی مالیاتی سازمان لیگ، مراحل انتقال به هیئت رئیسه فعلی یا در اصل خود فدراسیون صورت می گیرد و هیچ مسئله ای نیست. البته باید تعهدنامه ای از اعضای فعلی هیئت رئیسه گرفته شود تا آنها هم ادعا نداشته باشند.

کفاشیان توضیح داد: سهام سازمان لیگ ارزشی ندارد و اگر هم ارزشمند باشد از همه سهامداران فعلی تعهد گرفته ایم که ادعایی نسبت به این سهام نداشته باشند. ما نمی توانستیم برخلاف قانون عمل کنیم. شک نکنید ما پنج نفر هیچگونه بهره مالی هم از سهامدار بودن در سازمان لیگ نداشته ایم و هیچگاه دنبال این موضوع نرفته ایم

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا در زمان ثبت سازمان لیگ، امکان ثبت سهام به نام باشگاه ها وجود نداشت، توضیح داد: طبق قانون فقط می توانستیم سهام را به نام هیئت موسس یا همان هیئت مدیره سازمان لیگ ثبت کنیم. نماینده ای از باشگاه ها عضو هیئت مدیره نبود. در جای دیگر هم که من فعالیت می کردم، 99 درصد سهام متعلق به خود دستگاه بود و آن یک درصد به سهامداران می رسید.

او درباره آخرین شرایط پرونده خودش و عباس ترابیان در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: والله نمی دانم چه اتفاقی قرار است درباره این پرونده بیفتد و تنها یک سال است منتظر اعلام رای کمیته استیناف هستیم.

کفاشیان درباره اینکه شنیده می شود وزارت ورزش و جوانان قصد دارد پس از رفع مشکل پرونده او را به فدراسیون فوتبال بازگرداند، گفت: ما این شایعات را از شما رسانه ها می شنویم.(باخنده)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 274

به "کفاشیان: هیچگونه ادعایی به سهام سازمان لیگ نداریم، شایعه درخواست وزارت ورزش برای بازگشتم به فدراسیون را از رسانه ها شنیده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان: هیچگونه ادعایی به سهام سازمان لیگ نداریم، شایعه درخواست وزارت ورزش برای بازگشتم به فدراسیون را از رسانه ها شنیده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید