پوتین: امیدواریم که برجام به چارچوب اصلی بازگردد

به گزارش مجله شهبازی، به گزارش خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد که هرچیزی در رابطه با برجام دوباره به چارچوب قبلی آن بازگردد.

پوتین: امیدواریم که برجام به چارچوب اصلی بازگردد

وی با بیان اینکه ایران یکی از پنج کشور حاشیه دریای خزر است؛ خطاب به شورای امنیت ملی روسیه اضافه نمود: امروز درباره یک موضوع مهم یعنی شرایط منطقه دریای خزر صحبت می کنیم. نیازی نیست که دوباره تاکید کنیم این موضوع چقدر برای روسیه اهمیت دارد. این همچنین به مسئله فعالیت های مالی و تعاملات با شرکا و متحدان نزدیک ما نیز تعمیم داده می گردد.

پوتین با بیان اینکه اکنون بسیاری از مسائل در مورد برنامه هسته ای ایران در حال رفع شدن است، اضافه نمود: امیدوارم که همه چیز مرتبط با برجام، در چارچوب قبلی احیا گردد و بتوانیم روابط همه جانبه ای را با تمام اعضای باشگاه [دریای] خزر برای اجرای همه برنامه هایی که در نظر داریم، ایجاد کنیم.

پیشتر نیز، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین، در یکی از پیغام های توئیتری اش گفته بود: رایزنی ها نشان داد که مشارکت کنندگان، هدف یکسانی دارند که عبارت است از احیای کامل توافق هسته ای در شکل اصلی آن. به همین دلیل، تصمیم گرفته شده که فرایند کار تسریع گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 917

به "پوتین: امیدواریم که برجام به چارچوب اصلی بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: امیدواریم که برجام به چارچوب اصلی بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید