واکنش محمود فکری به بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال!

به گزارش مجله شهبازی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من احترام زیادی برای او قائل هستم. اگر مربی که نتیجه نگیرد، باشگاه حق دارد به دنبال سرمربی باشد، اما تیمی که خوب نتیجه گرفته و با بازی کمتر در رده دوم جدول لیگ قرار گرفته است، قطعا مدیریت باشگاه هم دنبال ایجاد مشکل نخواهد بود.

واکنش محمود فکری به بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمود فکری سرمربی استقلال پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی سختی مقابل تراکتور داریم. از زمانی که مسعود شجاعی راهنمایی این تیم را بر عهده گرفته، تراکتور نتایج خوبی کسب نموده است. با توجه به اینکه بازی در تبریز است، کار برای ما مقداری سخت می گردد، اما شرایط تیم ما خوب است و امیدوارم یک بازی خوبی را ارائه دهیم و سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

او درباره شرایط شیخ دیاباته گفت: شیخ یکی از بازیکنان حرفه ای ماست. من به عنوان سرمربی تیم، با توجه به شرایط باید هزینه هایی مبنی بر آماده نبودن شیخ بدهم. دیاباته می تواند به ما یاری کند. اگر این بازیکن شرایط جسمانی خوبی نداشته باشد، باید او را به میدان بیاوریم و با توجه به اینکه این بازیکن خیلی خوب تمرین می نماید، منتظریم تا او آمادگی کامل را به دست آورد.

فکری در مورد شایعه بازگشت مجیدی به عنوان سرمربی استقلال اظهار کرد: صحبت من با طرفداران است. خیلی ها دنبال این هستند تا تیم را بهم بریزند و اختلاف راه بیندازند. نباید این اجازه را به بدخواهان داد. من با اعضای هیات مدیره مسئله ای ندارم. ما از آغاز فصل بدهی های زیادی داشتیم که با کوشش مدیرعامل و هیات مدیره محترم خیلی از مسائل ما حل شد. آقای خلیل زاده هر چند روز یکبار با من تماس می گیرد و حضوری یکدیگر را می بینیم. من احترام زیادی برای او قائل هستم. اگر مربی که نتیجه نگیرد، باشگاه حق دارد به دنبال سرمربی باشد، اما تیمی که خوب نتیجه گرفته و با بازی کمتر در رده دوم جدول لیگ واقع شده است، قطعا مدیریت باشگاه هم دنبال ایجاد مشکل نخواهد بود. ما رابطه خوبی با هیات مدیره داریم. طرفداران به افرادی که دنبال اختلاف هستند، اجازه ندهند تا استقلال را پایین بکشند.

او در سرانجام گفت: امیدواریم بازی خوبی را ببینیم و در نهایت سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 718

به "واکنش محمود فکری به بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش محمود فکری به بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید