هنوز اقدامی برای واکسیناسیون آتش نشانان صورت نگرفته است، خطر ریه آتش نشانان را تهدید می نماید

به گزارش مجله شهبازی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: هر بار که خصوص واکسیناسیون آتش نشانان صحبت کردیم گفته شده که طی چند روز آینده واکسیناسیون آتش نشانان انجام می گردد؛ اما نمی دانیم که این چند روز کی به اتمام می رسد.

هنوز اقدامی برای واکسیناسیون آتش نشانان صورت نگرفته است، خطر ریه آتش نشانان را تهدید می نماید

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد شرایط تزریق واکسن کرونا برای آتش نشانان اظهار کرد: علیرغم پیگیری هایی که در مورد تزریق واکسن کرونا برای آتش نشانان صورت گرفته هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با اشاره به وعده هایی که در این زمینه به سازمان آتش نشانی تهران داده شده، گفت: همیشه وعده هایی در این زمینه داده شد اما اقدامی صورت نگرفته است، حالا هم که واکسن های خارجی تمام شده، امیدواریم با تزریق عمومی واکسن فراوری داخلی، امکان تزریق گسترده فراهم گردد. به صورت رسمی و غیر رسمی شنیدیم که برای کارکنان بعضی مشاغل واکسن در نظر گرفته شده اما هنوز برای آتشنشانان که بعد از کادر درمانی شغل پر خطری دارند و بدون تعطیلی فعالیت کردند خبری از واکسن نیست.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: هر بار که در مورد واکسیناسیون آتش نشانان صحبت کردیم گفته شده که طی چند روز آینده واکسیناسیون آتش نشانان انجام می گردد اما نمی دانیم که این چند روز کی به اتمام می رسد.

وی اضافه نمود: امیدواریم که واکسیناسیون آتش نشانان به زودی محقق گردد.

ملکی گفت: زمانی که حریق پالایشگاه رخ داد چند روزی آتش نشانان سر زبان ها بودند و همه از آن ها تشکر می کردند، اما در همان مقطع زمانی هم کسی درباره واکسن صحبت نکرد. با وجود دود ناشی از حریق که آتش نشانان با آن رو به رو هستند، همیشه خطر بسیار زیادی ریه آن ها را تهدید می نماید.

وی ادامه داد: آتش نشانان احساس می نمایند که در این خصوص مورد کم لطفی و بی مهری قرار گرفتند؛ با این وجود آتش نشانان جان بر کف همچنان فعالیت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1025

به "هنوز اقدامی برای واکسیناسیون آتش نشانان صورت نگرفته است، خطر ریه آتش نشانان را تهدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز اقدامی برای واکسیناسیون آتش نشانان صورت نگرفته است، خطر ریه آتش نشانان را تهدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید