نیازهای فناورانه در حوزه صنعت ساختمان تامین می گردد

به گزارش مجله شهبازی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سلسله نشست های ملی زنجیره تامین کالا و خدمات دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان از سوی معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و با هدف پاسخگویی به نیازها و چالش های فناورانه در امسال و در قالب الگوی نوآوری باز (Open innovation) به صورت حضوری برگزار می گردد.

نیازهای فناورانه در حوزه صنعت ساختمان تامین می گردد

فناوری های حوزه آب و پساب، برق و الکترونیک، سازه و هوشمندسازی از جمله محورهای تعریف شده در برگزاری این سلسله نشست های ملی زنجیره تامین کالا و خدمات دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان است.

بعلاوه از دیگر محورهای مطرح شده در برگزاری این سلسله نشست ها، معماری ایرانی - اسلامی، مصالح نوین ساختمانی و ایمنی HSE است.

از جمله رویکردهای مطرح در این نشست می توان به عناوینی چون کاهش هزینه های ساخت، افزایش بهره وری، الگوی معماری ایرانی - اسلامی و صرفه جویی مصرف انرژی اشاره نمود.

در این رویداد در کنار آنالیز زنجیره تامین کالا و خدمات دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان، شرکت های دانش بنیان و فناور حاضر در نشست، به ارائه آخرین دستاوردهای گلوگاهی فناوری و نوآوری خود می پردازند.

این نشست نخستین رخداد از سلسله رویدادهای زنجیره تامین کالا و خدمات دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان است که در 24 خردادماه جاری به وسیله معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی برگزار می گردد و در نشست های آینده مجددا فرصت لازم جهت ارائه دیگر دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان در نظر گرفته خواهد شد.

لذا کلیه سازمان ها و شرکت ها می توانند جهت مشارکت در این نشست های تخصصی درخواست خود را به دبیرخانه و مجری برگزاری این رویداد که موسسه توسعه فناوری و نوآوری شریف است ارسال نمایند. بعلاوه شرکت های دانش بنیان و فناور و مراکز نوآوری در حوزه صنعت ساختمان می توانند جهت همکاری، محصولات و آخرین دستاوردهای خود را به دبیرخانه رویداد اعلام نمایند.

برگزارنمایندگان این رویداد براین باورند، برگزاری این چنین رویدادها و سلسله نشست هایی منجر به توسعه فضای تاب آوری و ارتقاء سطح رقابت پذیری زنجیره ارزش برای صنایع کشور می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1532

به "نیازهای فناورانه در حوزه صنعت ساختمان تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازهای فناورانه در حوزه صنعت ساختمان تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید