نخستین اظهار نظر چاوشی درباره کتاب شعرش

به گزارش مجله شهبازی، خبرگزاری خبرنگاران- محسن چاوشی درباره انتشار کتاب شعرش با عنوان این عشق هیولایی گفت: از عشق نوشتم و خواستم شما از عشق بخوانید.

نخستین اظهار نظر چاوشی درباره کتاب شعرش

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محسن چاوشی که پس از انتشار آخرین آلبوم خود بی نام در سکوتی طولانی به سر می برد، پس از مدت ها به حرف آمد و از تفکرات و دغدغه هایش در کتاب این عشق هیولایی پرده برداشت.

این خواننده درباره مفاهیم و محتوای کتاب شعرش نیز خطاب به مخاطبانش گفت: مخاطب همه شعر های کتابم یک نفر است. من از عشق نوشتم و خواستم شما هم عشق را بخوانید.

خواننده آلبوم بی نام درباره استقبال از کتاب شعر خود در مرحله پیش فروش اثر نیز معتقد است: عدد ها و رکورد ها دیگر سالهاست که دغدغه من نیست. هنرمند یک مسؤولیت اجتماعی و فرهنگی دارد و آن هم خوراک ذهنی و فکری دادن به مردم و مخاطبش است. همواره سعی کرده ام به مخاطب احترام بگذارم و به داشته هایش بیافزایم. اینکه همراهانی تا این حد فرهیخته و متفکر دارم برای من ارزشی غیرقابل وصف دارد و امیدوارم بتوانم مثل گذشته همپا و همراه با آن ها پیش بروم.

همچنین خانم نسرین بابایی، مدیر انتشارات آفتاب اندیشه که وظیفه نشر کتاب شعر چاوشی را بر عهده دارد درباره فرایند انتشار این کتاب گفت: استقبال خوبی را شاهد بودیم و امیدوارم میزبان خوبی برای مخاطبان آقای چاوشی باشیم.

وی درباره نبود نسخه فیزیکی کتاب نیز گفت: فعلا آقای چاوشی تصمیم دارند به وسیله فروش اینترنتی کتاب شان را ارائه نمایند و به مرور پیش بینی فروش نسخه فیزیکی نیز خواهیم داشت که اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام مدیران توزیع این نشر، کتاب آقای محسن چاوشی از هفته اول بهمن برای افرادی که در پیش فروش اینترنتی این کتاب شرکت کرده و این عشق هیولایی را خریداری کرده اند، ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 702

به "نخستین اظهار نظر چاوشی درباره کتاب شعرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین اظهار نظر چاوشی درباره کتاب شعرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید