جلسه نقد، آنالیز و رونمایی کتاب اوزگه لر منم برگزار می گردد

به گزارش مجله شهبازی، حسین رحمانی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: پیرو برگزاری سلسله جلسات سه شنبه های اهل قلم، کارگاه تخصصی نقد، آنالیز و رونمایی کتاب اوزگه لر منم، مجموعه غزل های سمیرا نعمتی به میزبانی کتابخانه عمومی سید افضل موسوی (گلشهر) زنجان برگزار می گردد.

جلسه نقد، آنالیز و رونمایی کتاب اوزگه لر منم برگزار می گردد

وی ادامه داد: این جلسه با حضور علی محمد بیانی، شاعر، پژوهشگر حوزه ادبیات و منتقد روز بیستم تیرماه به میزبانی کتابخانه عمومی سید افضل موسوی (گلشهر) زنجان برگزار می گردد.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان در ارتباط با محتوای کتاب اوزگه لر منم نیز گفت: این کتاب در ارتباط با موضوعات دنیا هستی است و مسائلی از قبیل مرگ، زندگی، تولد، آزادی و تنهایی را در قالب شعر تشریح نموده است.

رحمانی زاده با بیان اینکه سلسله کارگاه های تخصصی نقد، آنالیز و رونمایی کتاب در قالب برنامه سه شنبه های اهل قم برگزار می گردد، اضافه نمود: هدف از برگزاری این کارگاه ها ایجاد ساز و کار مناسب جهت توسعه نقد نظام مند و نهادینه سازی فرهنگ نقد در حوزه نشر و تالیف آثار است.

وی بعلاوه از شروع سلسله جلسات شعر آئینی شعر رحیق هم اطلاع داد و گفت: این جلسات نیز با حضور شاعران آئینی به میزبانی حسینیه اعظم زنجان و با همکاری کتابخانه های عمومی استان زنجان برگزار می گردد.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان اضافه نمود: خوشبختانه با هم افزایی انجام شده علاوه بر برگزاری جلسات نقد و آنالیز کتاب در کتابخانه های عمومی، جلسات ادبی شعرخوانی در سایر ادارات نیز برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1543

به "جلسه نقد، آنالیز و رونمایی کتاب اوزگه لر منم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه نقد، آنالیز و رونمایی کتاب اوزگه لر منم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید