ناوگان دریای سیاه روسیه مانور نظامی ناتو را زیر نظر دارد

به گزارش مجله شهبازی، مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه اعلام نمود، ناوگان دریای سیاه این کشور با دقت کلیه اقدامات کشتی ها و هواپیماهای نیروهای مشترک ناتو در جریان مانور سی بریز در سواحل اوکراین در دریای سیاه را زیر نظر دارند.

ناوگان دریای سیاه روسیه مانور نظامی ناتو را زیر نظر دارد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، مرکز مدیریت دفاع ملی فدراسیون روسیه گفت که نیروها و تجهیزات ناوگان دریای سیاه این کشور، اقدامات کشتی ها و هواپیماهای نیروهای دریایی مشترک ناتو که در مانورهای نظامی-دریایی سی بریز-2020 ( Sea Breeze-2020 ) در آب های دریای سیاه شرکت دارند، را با دقت زیر نظر دارند.

در بیانیه ای که در این رابطه روز چهارشنبه منتشر شده، آمده است: با توجه به شروع مرحله فعال مانورهای مشترک سالانه نیروی دریایی اوکراین و کشورهای عضو ناتو در بخش های شمال غربی دریای سیاه، نیروها و تجهیزات ناوگان دریای سیاه روسیه مجموعه اقداماتی را برای نظارت کامل بر تمامی تحریکات و اقدامات کشتی ها و هواپیماها نیروهای متحد در جریان این تمرینات نظامی، در نظر گرفته اند.

در مانورهای دریایی سال جاری سی بریز که از 20 جولای (30 تیر ماه) شروع شده، علاوه بر آمریکا و اوکراین، کشورهای بلغارستان، فرانسه، گرجستان، نروژ، رومانی، اسپانیا و ترکیه نیز مشارکت دارند. در این مانورهای دریایی از 27 کشتی نظامی، 19 هواپیما و بیش از دو هزار نیروی نظامی استفاده می گردد.

در همین رابطه، طی چند روز گذشته، فعالیت هواپیماهای گشت و شناسایی آمیکا و دیگر کشورهای عضو ناتو در آسمان دریای سیاه و در نزدیکی مرزهای روسیه، گسترش یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 410

به "ناوگان دریای سیاه روسیه مانور نظامی ناتو را زیر نظر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان دریای سیاه روسیه مانور نظامی ناتو را زیر نظر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید