منتظر بازسازی و عرضه دیگر بازی های آتلوس روی کامپیوتر باشید

به گزارش مجله شهبازی، به تازگی در جریان گزارش جدید اقتصادی سگا خبری اعلام شده که می توانستیم انتظار آن را داشته باشیم. بر اساس این گزارش، تعیین شده که شرکت سگا میخواهد تعداد بیشتری از بازی های ساخته شده شرکت آتلوس را برای پلتفرم های دیگر منتشر کند. این تصمیم احتمالا پس از موفقیت بسیار خوب پورت بازی Persona 4 Golden روی کامپیوترهای شخصی گرفته شده است.

منتظر بازسازی و عرضه دیگر بازی های آتلوس روی کامپیوتر باشید

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در بخشی از گزارش اقتصادی اخیر شرکت سگا که چندی پیش و در تاریخ 6 آبان منتشر شد، هاروکی ساتومی، رییس و مدیرعامل شرکت Sega Sammy اعلام نموده که آن ها علاقه دارند تا بازی های بیشتری از آتلوس را برای پلتفرم های مختلف عرضه نمایند. در قسمتی از این گزارش که توسط سایت Gematsu ترجمه شده، هاروکی ساتومی می گوید: درباره استیم، اگرچه ما به تازگی به صورت فعال بازی های آتلوس را برای کامپیوترهای شخصی منتشر ننموده ایم، اما گمان می کنیم که پتانسیل بسیاری در آن بازار وجود دارد و به همین خاطر مدتی پیش پورتی از بازی Persona 4 Golden را عرضه کردیم که استقبال هواداران از آن پورت بسیار بیشتر از انتظاراتمان بود. به این دلیل، امیدواریم که بتوانیم در آینده آثار بیشتری را از فهرست بازی های آتلوس برای پلتفرم های دیگر هم عرضه کنیم؛ چه در قالب پورت های مستقیم و عادی یا حتی به شکل ریمستر یا ریمیک.

پرسونا 4 روی کامپیوتر عرضه شد

پورت نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Persona 4 Golden در تاریخ 24 خرداد 1399 (13 ژوئن) برای استیم منتشر شد. همان طور که گفته شد، استقبال از این پورت بسیار بالا بود و توانست در مدت کمی به محبوبیت زیادی روی استیم دست پیدا کند تا سگا و شرکت آتلوس از اهمیت بازار بازی ها روی کامپیوتر شخصی بیش تر مطلع شوند. این بازی پیروز شد در ماه اول عرضه اش روی استیم بیش از 500 هزار نسخه فروش داشته باشد. Persona 4 Golden همچنین توانست در استیم بازخوردهای بسیار خوبی از سوی هواداران پیدا کند. این قضایا باعث شد که خواسته هواداران از شرکت آتلوس این باشد که به فرایند انتشار بازی هایش برای استیم ادامه دهد. از همین رو سگا در ماه اوت 2020 اظهار داشت که به دنبال این است که تعداد این پورت ها برای کامپیوترهای شخصی دو برابر گردد که دقیقا با گزارش اقتصادی جدید و گفته های اخیر مدیر شرکت هم خوانی دارد.

بازی تحسین شده Persona 4 Golden در واقع پورت نسخه بهبودیافته و کامل تری از بازی پرسونا 4 کنسول پلی استیشن 2 است. این نسخه، ابتدا در سال 2012 برای کنسول دستی پلی استیشن ویتا عرضه شد و بعد در ژوئن 2020 راه خود را به سوی کامپیوترهای شخصی باز کرد.

در میان بازی های شرکت آتلوس، یکی از آثاری که بیشترین درخواست را داشته، بازی Persona 5 است که ابتدا در سال 2017 برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 در غرب منتشر شد و در اوایل 2020 هم نسخه کامل تر که محتوای داستانی بیشتری هم دارد، با نام Persona 5 Royal برای پلی استیشن 4 منتشر شد. البته، دارندگان کنسول پلی استیشن 5 هم می توانند یا به وسیله قابلیت پشتیبانی بازی های نسل قبل یا به وسیله پلی استیشن پلاس کالکشن بازی پرسونا 5 را روی این کنسول نسل نهمی تجربه نمایند. عملکرد و فروش فعلی این بازی بسیار خوب بوده اما حدس این قضیه سخت نیست که اگر این بازی برای کامپیوترهای شخصی عرضه گردد، می تواند پیروزیت های بیشتری را به ارمغان بیاورد. البته، علاوه بر استیم، شانس عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ هم بسیار بالاست. هرچند به صورت دقیق تعیین نیست و ممکن است منظور سگا عرضه آثار دیگری بوده باشد.

علاوه بر بازی Persona 4 Golden، سگا در این سال ها بازی هایی نظیر Vanquish، Bayonetta، Yakuza و Valkyria Chronicles را برای کامپیوترهای شخصی منتشر نموده و نتایج مثبتی را هم دریافت نموده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 535

به "منتظر بازسازی و عرضه دیگر بازی های آتلوس روی کامپیوتر باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر بازسازی و عرضه دیگر بازی های آتلوس روی کامپیوتر باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید