محمد شریفی، دومین شکار مطهری از سرخ پوشان

به گزارش مجله شهبازی، حمید مطهری، سرمربی تازه تیم نساجی بعد از خرید علی شجاعی برای تیم تازهش حالا در پی دومین خرید پرسپولیسی برای مازنی هاست.

محمد شریفی، دومین شکار مطهری از سرخ پوشان

بازیکن بوشهری تیم ملی نوجوانان در جام دنیای 2017 که همان سال از سوی فیفا به عنوان یکی از 50 استعداد برتر فوتبال دنیا معرفی گردید در شرایطی در فهرست خرید نساجی قرار گرفته که در فهرست بازیکنان زیر 23 سال این تیم جای می گیرد. از سویی محمد شریفی پیش از حضور در تیم پرسپولیس حضور در تیم های لیگ فزونی استقلال خوزستان و سایپا را تجربه کرد و با وجود جوانی بازیکن باتجربه ای بشمار می رود و به زعم سرمربی نو تیم نساجی می تواند در میانه میدان این تیم بازیکن تاثیر گذاری باشد.

نساجی در میانه میدان علاوه بر اکبر صادقی و ایوب کلانتری باتجربه مهرداد عبدی زننده گل فینال نساجی در جام حذفی را دارد، اما به باور حمیدمطهری تیم مازنی باید جوان گردد و از آنجایی که این تیم در همه پست ها بازیکن باتجربه دارد بهتر است نفرات جوان به ترکیب تیم اضافه شوند.

لازم به ذکر است بخدمت گیری علی شجاعی به وسیله حمید مطهری به عنوان اولین خرید نساجی با استقبال مازنی ها در فضای مجازی همراه شده است به این خاطر که علی شجاعی در نساجی دوران خوبی را سپری کرد و زننده گل های سرنوشت سازی در تیم مازنی بود؛ بطوریکه واسطه همین نمایش در فهرست خرید تیم پرسپولیس قرار گفت و در نهایت پیراهن سرخ را برتن کرد.

لازم به ذکر است محمد شریفی قراردادش با تیم پرسپولیس تمام شده و براحتی می تواند پیراهن نساجی را برتن کند. البته او با توجه به آزاد بودن و هم چنین شرایط سنی با یکی دو پیشنهاد خارجی هم روبرو شده است، اما شاید برای اینکه به بازیکن باتجربه تری تبدیل گردد و در شرایط ایده آل راهی اروپا گردد به پیشنهاد حمید مطهری بله بگوید و در نهایت همبازی علی شجاعی گردد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1373

به "محمد شریفی، دومین شکار مطهری از سرخ پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد شریفی، دومین شکار مطهری از سرخ پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید