کشتی تفریحی MSC Poesia به عنوان دومین هتل بزرگ و شناور در بندر دوحه پهلو گرفت

به گزارش مجله شهبازی، ایسنا/ براساس گزارش های منتشر گشته، کشتی تفریحی MSC Poesia به عنوان دومین هتل بزرگ و شناور در بندر دوحه پهلو گرفت.

کشتی تفریحی MSC Poesia به عنوان دومین هتل بزرگ و شناور در بندر دوحه پهلو گرفت

پس از هتل کشتی بزرگ و مدرن MSC World Europa که چند روز پیش به دوحه رسیده بود، این بار نوبت به کشتی MSC Poesia رسید تا با پهلو گرفتن در بندر دوحه خود را آماده هزاران مسافری کند که قرار است در طول برگزاری جام دنیای 2022 در این هتل شناور اقامت داشته باشند.

این دو کشتی در مجموع چهار هزار اتاق دارند و ظرفیت میزبانی از 9400 هوادار فوتبال را خواهند داشت.

قطر به عنوان کشوری کوچک در حالی میزبان بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا شده که از همان ابتدا با چالش تامین اقامتگاه برای مسافران جام دنیای روبرو بود و در حالی که پیش بینی می گردد 1.2 میلیون نفر برای تماشای مسابقات جام دنیای وارد این کشور شوند، استفاده از دو کروز بزرگ، بخش زیادی از دغدغه های مرتبط با اقامت را برای مسئولان قطری رفع نموده است.

هر دو هتل کشتی تفریحی انواع مختلفی از اتاق ها را ارائه می دهند، از اتاق های سنتی با دید اقیانوس تا اتاق های بالکن دار و سوئیت های مجلل، سالن های متعدد غذاخوری و برنامه های تفریح متنوع برای همه سن ها.

کشتی تفریحی اقامتی The MSC Poesia نیز هتلی چهار ستاره با 1265 اتاق با سه استخر مجزا، مرکز اسپا و سلامت، سینمای کنار استخر، زمین تنیس و بسکتبال، چهار رستوران بزرگ و 15 سالن برای برگزاری رویدادهاست. ساعت پذیرش در این هتل کشتی نیز 11 صبح و 3 بعدازظهر است.

هتل کشتی MSC Poesia یک تجربه اقامتی بی نظیر را برای هواداران جام دنیای فوتبال در قطر ارائه می دهد و انواع مختلفی از گزینه های اقامتی، از اتاق های رو به بندر و اقیانوس گرفته تا اتاق های بالکن دار و سوئیت را در اختیار مسافران جام دنیای قرار می دهد.

اما کشتی مدرن و پیشرفته The MSC World Europa که پیش از این در بندر دوحه پهلو گرفته، در واقع هتلی 5 ستاره با 2633 اتاق، شش استخر، مرکز آب گرم و سلامتی، مرکز خرید، 13 سالن غذاخوری و بیش از 30 سالن مجزا برای برگزاری رویدادهاست. این هتل کشتی کاملاً نو با طراحی و فناوری پیشگامانه است که تجربه مهمان نوازی منحصر بفردی را برای هواداران جام دنیای در قطر با گردشگاهی چشمگیر در فضای باز و طیف گسترده ای از گزینه های اقامتی ارائه می دهد.

هزینه هر شب اقامت در هتل کشتی مدرن که برای ساخت آن یک میلیارد دلار صرف شده، از 347 دلار (حدود 11 میلیون و 400 هزار تومان) شروع می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1441

به "کشتی تفریحی MSC Poesia به عنوان دومین هتل بزرگ و شناور در بندر دوحه پهلو گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی تفریحی MSC Poesia به عنوان دومین هتل بزرگ و شناور در بندر دوحه پهلو گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید