مجتمع آموزشی و تفریحی بقیه الله الاعظم(عج) دانشگاه زابل تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

به گزارش مجله شهبازی، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیر روابط عمومی دانشگاه زابل گفت: به استناد مصوبات شورای اطلاع رسانی استان و دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد تعطیلی مراکز تجمعی و پر ازدحام، مجتمع آموزشی و تفریحی بقیه الله الاعظم (عج) دانشگاه زابل و تفرجگاه های وابسته به این دانشگاه در مجاورت چاه نیمه ها، تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مجتمع آموزشی و تفریحی بقیه الله الاعظم(عج) دانشگاه زابل تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

علی افشاری مقدم در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: ضدعفونی تمامی مکان های پرتردد دانشگاه زابل در دستور کار نهاده شد و از همکارانی که در قسمت های آموزشی کار می کردند خواسته شد تا کارشان را تعطیل و به سایر همکاران نیز براساس بخشنامه دورکاری مرخصی داده شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بجز سازمان مرکزی دانشگاه، سایر قسمت ها به حالت تعطیل درآمده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه زابل اضافه نمود: بدیهی است اجرای این دستورالعمل مهم در راستای قطع فعالیت ها با هدف حفظ سلامت و آرامش روانی شهروندان صورت می گیرد بر همین اساس و با توجه به لزوم رعایت توصیه های بهداشتی در مورد خودمراقبتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری، از عموم مردم موکداً درخواست می شود تا نسبت به رعایت دستورات و اطلاعیه های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و به ویژه اجتناب از خروج غیر ضروری از منزل مجدانه اهتمام داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 129

به "مجتمع آموزشی و تفریحی بقیه الله الاعظم(عج) دانشگاه زابل تا اطلاع ثانوی تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع آموزشی و تفریحی بقیه الله الاعظم(عج) دانشگاه زابل تا اطلاع ثانوی تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید