شوک بزرگ کارلوس کی روش به ستاره پرسپولیس

به گزارش مجله شهبازی، سعید صادقی از آن دست بازیکنانی بود که در فصل جابجایی خواستار زیادی داشت. از خود گل گهر که در آن بازی می کرد تا سپاهان، استقلال و پرسپولیس. او پایان در یک جابجایی بحث برانگیز قرمز پوش شد و پیراهن پرسپولیس را برتن کند. در همان روز های ابتدایی قرارداد صادقی با پرسپولیس شایعه شد که مدیران باشگاه به او قول تیم ملی را داده اند و گفتند که او در فهرست اسکوچیچ برای جام جهانی حضور خواهد داشت. آن روز ها کسی از آینده پر تلاطم تیم ملی خبر نداشت و کسی هم پیش بینی نمیکرد سرمربی کروات تیم ملی رفتنی گردد و کارلوس کی روش دوباره راهنمایی ایران را برعهده بگیرد.

شوک بزرگ کارلوس کی روش به ستاره پرسپولیس

صادقی در روز های ابتدایی لیگ برتر فوق العاده ظاهر شده بود و علاوه بر پاس گل، گل های دیدنی هم برای پرسپولیس زده بود. این درخشش باعث شد تا به وسیله کی روش به تیم ملی دعوت گردد، اما سرمربی پرتغالی او را خط زد تا صادقی بجای اردوی اتریش به تمرینات پرسپولیس برگردد.

پس از بازگشت تیم ملی از اردو و آغاز دوباره بازی های لیگ برتر، به نظر می رسد صادقی نتوانسته خودش را پیدا کند و خط خوردن از تیم ملی شوک بزرگی به او وارد نموده است. صادقی در هفته های اخیر نشانه ای از آن بازیکن هفته های ابتدایی لیگ را ندارد و گل محمدی و دستیارانش باید او را از لحاظ ذهنی آماده نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1428

به "شوک بزرگ کارلوس کی روش به ستاره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک بزرگ کارلوس کی روش به ستاره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید