شما و رادیو خاطرات سال های دور رادیو

به گزارش مجله شهبازی، به گزارش خبرنگاران ، نخستین فرستنده عمومی رادیو در ایران به ساعت 19 چهارم اردیبهشت ماه 1319 در تهران با نام رادیو تهران گشایش یافت. از فردای آن روز برنامه های عادی رادیو شروع شد و چون برنامه ها تنها در تهران قابل دریافت بود رادیو تهران نامیده شد.

شما و رادیو خاطرات سال های دور رادیو

حال با گذشت 81 سال از تولد این رسانه در ایران، رادیو توانسته اعتماد بخش قابل توجهی از جامعه را کسب کند و همچنان به عنوان گرم ترین رسانه دنیا به فعالیت های خود بپردازد.

در روز راه اندازی رادیو در ایران، ما به شما علاقه مندان به کتاب های حوزه رسانه، شما و رادیو را پیشنهاد می کنم که خاطرات هنری شاهرخ نادری، یکی از پیشکسوتان رادیو است. این کتاب با همکاری انتشارات بدرقه جاویدان و نشر نامک راهی بازار نشر شده است.

کتاب شما و رادیو که با مقدمه زنده یاد ناصر ملک مطیعی نوشته شده است، شامل تاریخچه رادیو از ابتدا تا سال 57 است.

نویسنده این کتاب شاهرخ نادری تهیه کننده و برنامه ساز سال های دور رادیو است که از فعالیت های وی می توان به برنامه صبح آدینه و شما و رادیو اشاره نمود. وی همچنین مدیر و برنامه ساز رادیو دریا بود که چند سال در چالوس ساخته و پخش می شد. او در این کتاب از خاطرات خود در رادیو می گوید که شاید کمتر جایی شنیده یا خوانده باشید. وی تاریخ زنده رادیو است که حرف های شنیدنی خود را در این کتاب بیان نموده است.

چاپ دوم کتاب شما و رادیو در 504 صفحه و به بهای 89 هزار تومان راهی بازار نشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 895

به "شما و رادیو خاطرات سال های دور رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما و رادیو خاطرات سال های دور رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید