سورنتو نو؛ همچنان بر مدار زیبایی!

به گزارش مجله شهبازی، سورنتو یکی از برند های مطرح و البته آشنا در مجموعه کیا است که 3 نسل از آن سابقه حضور در بازار ایران را نیز داشته است. این شاسی بلند میان سایز از سال 2002 روی خط فراوری نهاده شد و تا سال 2010 نسل اول آن روانه بازار جهانی شد که چند فیس لیفت را نیز همراه خود داشت.

سورنتو نو؛ همچنان بر مدار زیبایی!

به گزارش عصر ایران، از 17 فوریه 2020 تصاویر نسل چهارم سورنتو پس از یک جراحی عمیق و تغییرات زیاد منتشر شد که آنرا تبدیل به مجذوب نماینده ترین عضو خانواده سورنتو نموده است.

اکنون سورنتو در آستانه معرفی فیس لیفت نسل چهارم قرار گرفته است و تصاویر جاسوسی با برچسب های استتاری نیز این رویداد را تایید می نمایند.

با توجه به تصاویر مذکور شاهد ارائه رندر مجذوب نماینده از سورنتو فیس لیفت 2024 هستیم که به اعتقاد کارشناسان به محصول نهایی بسیار نزدیک خواهد بود.

جلوپنجره تازه، چراغ های اصلی با گرافیک داخلی تازه، رینگ تازه و تغییرات جزئی در کابین از جمله تغییرات سورنتو فیس لیفت 2024 است.

بعلاوه گرافیک داخلی چراغ های اصلی عقب نیز تغییر نموده و میزبان زیبایی های تازهی شده است.

در رابطه با پیشرانه نمی توان پیش بینی قطعی داشت، اما سورنتو فعلی در بازار آمریکا در تریم پایه مجهز به پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی است که 191 اسب بخار خروجی دارد. تریم توربو نیز 281 اسب بخار خروجی دارد.

2 تریم هیبرید و پلاگین هیبرید سورنتو نیز از تپنده بنزینی 1.6 لیتری و موتور الکتریکی استفاده می نمایند که به ترتیب 227 و 261 اسب بخار خروجی دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1539

به "سورنتو نو؛ همچنان بر مدار زیبایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورنتو نو؛ همچنان بر مدار زیبایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید