تور ارزان هند: سفیر هند در تهران از احتمال لغو ویزای بین ایران و هند اطلاع داد

به گزارش مجله شهبازی، سفیر هند در تهران از آغاز برسی برای لغو ویزا بین ایران و هند اطلاع داد و این امر را گامی مثبت در توسعه روابط سیاسی و فرهنگی بین دو کشور ارزیابی کرد.

تور ارزان هند: سفیر هند در تهران از احتمال لغو ویزای بین ایران و هند اطلاع داد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

سائوراب کومار، سفیر هند در ایران در باره لغو ویزا بین ایران و هند گفت:

در آینده ارتباطات بین ایران و هند بیشتر می گردد در این زمینه صحبت های خوبی با مسئولان در ایران اجرا شده است. از ایجاد ارتباطات بیشتر نیز استقبال می کنیم. بعلاوه می خواهیم که ویزای ایران و هند برای گردشگران هر دو کشور آزاد گردد تا ارتباطات نزدیک تر گردد.

کومار در ادامه گفت که برای لغو ویزای دو کشور نمی توانم زمان اعلام کنم اما می توانم بگویم که لغو ویزای ایران و هند در حال آنالیز است. در ایام نوروز ایرانی های زیادی به هند می آیند ما روزانه 120 ویزا در ایام نوروز و سالانه 250 تا 300 هزار ویزای توریستی صادر می کنیم.

کومار بعلاوه درباره مذاکرات بین سفارت هند با صندوق حفظ و احیای آثار تاریخی گفت:

در هند نیز موسسه ای به نام باستان شناسی وجود دارد که مانند این صندوق کار بازسازی و احیا بناهای تاریخی را انجام می دهد. در هند نیز مشکل بودجه دولتی برای احیاء بناهای تاریخی وجود دارد و ما نیز با چالشی مشابه چالش های اقتصادی شما روبرو هستیم.

سفیر هند در سرانجام اضافه کرد ما هم بناهای تاریخی زیادی داریم و برای ما بسیار رزشمند است که بتوانیم از تجارب ایران استفاده کنیم. بنابراین برای ما بسیار خوب است که بتوانیم با هم ارتباط بیشتری برقرار نموده و به تبادل اطلاعات و تجارب مختلف در زمینه بازسازی و احیاء بناهای تاریخی بپردازیم.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1187

به "تور ارزان هند: سفیر هند در تهران از احتمال لغو ویزای بین ایران و هند اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: سفیر هند در تهران از احتمال لغو ویزای بین ایران و هند اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید