تور استرالیا ارزان: سرمربی تیم ملی استرالیا: ایران در دفاع بسیار خوب کار کرد

به گزارش مجله شهبازی، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی از امروز سه شنبه 28 دی ماه با حضور 16 تیم در قالب چهار گروه در شهر دمام عربستان شروع شد. ایران در این رویداد در گروه دوم با تیم های عربستان، استرالیا و هند هم گروه است. شاگردان مانوئل فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی امروز در در اولین مسابقه خود برابر استرالیا قرار گرفتند و توانستند با اختلاف 22 گل و با نتیجه 32 بر 10 با اقتدار پیروز این میدان شوند.

تور استرالیا ارزان: سرمربی تیم ملی استرالیا: ایران در دفاع بسیار خوب کار کرد

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

تِیپ رمضانی پس از شکست 32 بر 10 تیم ملی هندبال استرالیا مقابل ایران در گفت گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال ایران در خصوص این مسابقه گفت: به تیم خوب ایران تبریک می گویم. آنها برد خوبی کسب کردند. می دانم که تیم ایران در روزهای اخیر تغییراتی در ترکیب خود ایجاد نموده است. تیم ایران در دفاع بسیار خوب کار کرد و به همین علت کارمان بسیار سخت شد و در حمله مشکلاتی داشتیم. از عملکرد تیمم رضایت دارم اما در مقابل ایران بسیار بهتر از ما بود و به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: دو بازی دیگر تا انتها مرحله گروهی داریم. عربستان تیم بسیار قدرتمندی است. تا جایی که توانستیم حریفان را بررسی نموده ایم. شناخت زیادی از هند نداریم و در این مدت کوشش کردیم تا آنها را بهتر بشناسیم.

سرمربی تیم ملی هندبال استرالیا در پاسخ به این سوال که چه تیمی صدرنشین این مرحله خواهد شد، گفت: ایستادن در رده نخست بستگی به بازی ایران و عربستان دارد. اگر ایران در ادامه مسابقات بتواند مثل امروز بازی کند می تواند در رده نخست قرار بگیرد.

رمضانی در انتها با تمجید از کشور ایران، عنوان نمود: من یکی از طرفداران بزرگ تاریخ ایران هستم و پیش از این هم به شیراز سفر نموده ام و از طرفداران حافظ و سعدی هستم. به اصفهان هم سفر نموده ام و فکر می کنم آنجا یکی از زیباترین شهرهایی باشد که دیده ام. البته به تهران هم رفته ام و مردم ایران را دوست دارم. امیدوارم بزودی بتوانم یک بار دیگر به ایران سفر کنم.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی لهستان-سوئد 2023 از 28 دی تا یازدهم بهمن به میزبانی دمام عربستان برگزار می گردد و 5 تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1234

به "تور استرالیا ارزان: سرمربی تیم ملی استرالیا: ایران در دفاع بسیار خوب کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: سرمربی تیم ملی استرالیا: ایران در دفاع بسیار خوب کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید