ساکت: من لایق ترین گزینه راهنمایی تیم ملی هستم

به گزارش مجله شهبازی، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال طرفدار امروز (آدینه) میهمان برنامه استادیوم بود که بخشی از اظهاراتش درباره قرار گرفتن نام او در بین گزینه های راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران بود.

ساکت: من لایق ترین گزینه راهنمایی تیم ملی هستم

وی در این باره گفت: در مقطع فعلی دوست ندارم سرمربی تیم ملی شوم، چون قصد دارم در رده باشگاهی کار کنم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار تهران با دفاع از عملکرد خودش توضیح داد: فکر می کردم لایق ترین شخص برای راهنمایی تیم ملی، من بودم، چون پیروز ترین مربی در پنج سال گذشته بوده ام و همه مربیان را برده ام. استقلال فصل گذشته بدون باخت قهرمان شد، ولی سه بار با این تیم (در لیگ برتر و حذفی) بازی کردم و یک گل نخوردم. حسین فرکی و مهدی تارتار عزیزان من هستند، ولی در 15 سال گذشته یک هزارم افتخاراتم را کسب ننموده اند! امیر قلعه نویی رئیس و عزیز من است، ولی در 10 سال گذشته چه افتخاری کسب نموده است؟

ساکت خاطر نشان کرد: من به خودم ایمان دارم، اگر مربی تیم ملی شوم کره جنوبی را در سئول، ژاپن را در توکیو، چین را در پکن و عربستان را در ریاض شکست می دهم، به شرطی که قبول کنم سرمربی تیم ملی شوم. من با سه کاپیتان تیم ملی در بحرانی ترین شرایط کار کردم. مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه سه کاپیتان تیم ملی بودند و از آنها بپرسید که از ساکت الهامی بیشتر یاد گرفتند یا مربیان دیگر از جمله کارلوس کی روش. شما دنبال این هستید که مهدی طارمی از قیافه من خوشش بیاید یا نه؟ ساکت الهامی سرمربی تیم ملی گردد باید بیشتر از سرمربی پورتو به طارمی یاد بدهد و قطعاً این اتفاق می افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که به غیر از خودش چه کسانی را شایسته نشستن روی نیمکت تیم ملی می داند، گفت: امیر قلعه نویی، جواد نکونام و یحیی گل محمدی.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار در خصوص اینکه حاضر است دستیار سانچس در تیم ملی فوتبال ایران گردد، گفت: دوره دستیاری من گذشته است چون چیزی ندارم که ارائه کنم. نه تنها سانچس، بلکه دستیار گواردیولا نیز نمی شوم.

منبع:همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1401 بروزرسانی: 19 اسفند 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1494

به "ساکت: من لایق ترین گزینه راهنمایی تیم ملی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکت: من لایق ترین گزینه راهنمایی تیم ملی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید