رونمایی از محصولات دانش بنیان ضد کرونایی محققان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

به گزارش مجله شهبازی، دو محصول جدید شرکت های مرکز رشد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در راستای مبارزه با شیوع کرونا با حضور مسئولان بلند پایه شرکت ملی مس ایران و جمعی از مسئولان شهرستانی و دانشگاهی رونمایی شد.

رونمایی از محصولات دانش بنیان ضد کرونایی محققان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، این یکی از این محصولات نانو ذرات مس، فراوری شرکت نانو فناوران ثمین آرمان است که علاوه بر کاربرد های صنعتی فراوان، نقش بسزایی در از بین بردن ویروس کرونا از روی سطوح دارد و می تواند به عنوان از بین برنده دائمی ویروس کرونا روی سطوح مختلف و در لباس ها و ماسک ها استفاده گردد.

محصولات رونمایی شده دیگر دستگاه تصفیه هوا می باشد که در ساخت آن از تکنیک پلاسمای سرد استفاده شده است که فراوری شرکت نوین پالایش ماهان مهر می باشد و این محصول قادر است هوای محیط های بسته و شلوغ را از وجود ریزگردها، بوی نامطبوع و به خصوص ویروس ها و باکتری های مضر مانند کرونا پاک کند.

در این دستگاه هوای وارد شده به دستگاه بعد از عبور از 5 فیلتر پیشرفته وارد فضای پلاسمایی شده و در نهایت از فیلتر جاذب اوزون عبور نموده و بیرون می آید.

همچنین در حاشیه این مراسم دکتراردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، احمد انارکی محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، دکترمجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه رفسنجان و جمعی از مسئولان شهرستان و دانشگاه از بعضی محصولات دانش بنیان مرکز رشد این دانشگاه بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 380

به "رونمایی از محصولات دانش بنیان ضد کرونایی محققان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از محصولات دانش بنیان ضد کرونایی محققان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید