رقابتهای پومسه آنلاین برای نخستین بار برگزار شد

به گزارش مجله شهبازی، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات با حضور 239 تکواندوکار از 25 کشور جهان در دو بخش آقایان و بانوان یک شنبه 26 مردادماه همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به وطن به صورت زنده بر روی دو شیء هاپ چانگ و با قضاوت داوران البرزی در خانه تکواندو البرز برگزار شد.

رقابتهای پومسه آنلاین برای نخستین بار برگزار شد

در سرانجام این رقابتها مهدیس عبداللهی، فاطمه سلمانی زاده، رها میربزرگی، محدثه بشکنی، فرنوش بهادری، آنا لیژبت اسپینوزا (مکزیک)، همتا حاجیلو، عباس رفیعی، محمد علی تقی پور، جواد محسنی، آرن دانیل از مالزی، محمد ارحمی، سجاد ناصری، سمندرساریف (آذربایجان)، علیرضا هاشمی و سید حسن فاریابی پیروز به کسب مدال طلای رده های مختلف سنی شدند.

نکته قابل توجه این مسابقات برگزاری زنده رقابتها بود که تکواندوکاران خود را در زمین مسابقه دیده و همان هیجان مسابقات عادی را داشتند. شرکت کنندگان بلافاصله بعد از اجرای پومسه اول امتیاز خود را روی تابلو مشاهده کرده و پس از استراحت یک دقیقه ای اقدام به اجرای پومسه دوم نمودند.

در واقع مسابقات زنده همانند مسابقات معمولی است. با این تفاوت که داوران از فاصله بسیار دور و در مورد بازیکنان خارجی با هزاران کیلومتر فاصله امتیاز گذاری کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 449

به "رقابتهای پومسه آنلاین برای نخستین بار برگزار شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رقابتهای پومسه آنلاین برای نخستین بار برگزار شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابتهای پومسه آنلاین برای نخستین بار برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید