راه اندازی موزه شهرهای جهانی صنایع دستی در میبد

به گزارش مجله شهبازی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، راه اندازی موزه شهرهای جهانی صنایع دستی در میبد صورت می گیرد.

راه اندازی موزه شهرهای جهانی صنایع دستی در میبد

علیرضا نقوی، شهردار میبد با بیان اینکه در سال 94 شهرهای اصفهان و تبریز شهرهای جهانی صنایع دستی شدند، گفت: پس از آن تا به امروز بیش از 14 شهر و روستا از سوی شورای صنایع دستی شناخته شدند، اما استفاده از ظرفیت شهرها و ارتباطات گسترده تر آنها فراهم نشده بود.

به گفته شهردار میبد، این نشست نقطه آغازی برای اعلام موجودیت شهرها و صنایع دستی های آنهاست که بدنبال تعامل و ایجاد شبکه ای ارتباطی گسترش بازار و توسعه اقتصادی را نیز به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه سوق یافتن به سمت اقتصادی با درآمد پاک در شهرها ضروری است، گفت: پویایی اقتصادی شهرها با درآمد پاکی مبتنی بر توسعه صنایع دستی و گردشگری محقق خواهد شد.

وی گفت: نخستین نشست شهرداران شهرهای جهانی با حضور شهرداران این شهرها، فرمانداران روستاهای جهانی صنایع دستی و برخی از مدیران کل میراث فرهنگی با حضور معاونان وزیر کشور و میراث فرهنگی همراه بوده و طی این برنامه، اولین موزه شهرهای صنایع دستی نیز راه اندازی و همزمان نیز دبیرخانه مجمع، فعال و ارائه خدمات آن آغاز می شود.

منبع: همگردی
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 943

به "راه اندازی موزه شهرهای جهانی صنایع دستی در میبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی موزه شهرهای جهانی صنایع دستی در میبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید