دانشگاه جدید اریک اشمیت برای برنامه نویس ها

به گزارش مجله شهبازی، این دانشگاه که U.S. Digital Service Academy نامگذاری می گردد، یک مرکز آموزشی معتبر خواهد بود که به دانشجویان خود مدرک می دهد و افراد در زمینه های مختلف مانند امنیت سایبری و هوش مصنوعی آموزش می بینند. در این دانشگاه، دانشجویان یکسال تحصیلی خواهند داشت و در طول تابستان در بخش دولتی و خصوصی دوره های کارآموزی را طی خواهند کرد.

دانشگاه جدید اریک اشمیت برای برنامه نویس ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

این دانشگاه نسل جدید برنامه نویسان را پرورش می دهد و با مراکز مطرح، MIT و استنفورد رقابت می نماید. اغلب فارغ التحصیلان این دانشگاه ها بخش های خصوصی را برای کار انتخاب می نمایند، البته می توانند در بخش های دولتی نیز مشغول به کار شوند.

این کمیسیون تاسیس یک موسسه جدید با نام کمیسیون امنیت ملی هوش مصنوعی NSCAI را پیشنهاد داده بود که کنگره در سال 2018 آن را با هدف مقابله با سرمایه گذاری گسترده چین در هوش مصنوعی تاسیس کرد. به گفته کمیسر NSCAI و رئیس سابق FCC، هر سازمانی که کنگره ایجاد نموده باید کوشش کند تا در زمینه استخدام پیروز باشد:

استعدادها در اشکال مختلف و از محل های متفاوت می آیند و اگر استخدام تنها در محل هایی که جهت هموار است، انجام گردد، فرصت ها و استعدادهای زیادی را از دست داده اید.

در حال حاضر دانشگاه های MIT و استنفورد که موسسان گوگل در آن تحصیل نموده اند، اولین مقصد استعدادها در سراسر دنیا محسوب می شوند. دانشگاه جدید باید با این مراکز آموزشی رقابت کند، اما احتمالا تبدیل به سومین مقصد می گردد و دانشجویان آن پس از فارغ التحصیلی در شغل های دولتی کار خود را ادامه می دهند.

اریک اشمیت از سال 2001 تا 2011 مدیرعامل گوگل بود و در فوریه سال جاری از سمت خود به عنوان مشاور فنی استعفا داد. دلیل استعفای اشمیت تعیین نشده، اما به نظر می رسد این کار با هدف افزایش فعالیت های وی در زمینه نظامی و دولتی اجرا شده است.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 409

به "دانشگاه جدید اریک اشمیت برای برنامه نویس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه جدید اریک اشمیت برای برنامه نویس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید