خبرنگاران 45 پرونده تخلف مالی به تعزیرات حکومتی آستارا ارجاع شد

به گزارش مجله شهبازی، آستارا - خبرنگاران - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا گفت: 45 پرونده تخلف مالی اصناف، در خرداد ماه تشکیل شد و متخلفان برای تحمل جریمه، به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

خبرنگاران 45 پرونده تخلف مالی به تعزیرات حکومتی آستارا ارجاع شد

محسن آهنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: در خرداد ماه، یک هزار و 675 بار از واحدهای صنفی بخصوص نانوایی ها توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا بازدید شده و رقم تخلف احراز شده، 750 میلیون و 325 هزار و 159 ریال است.

وی بیان نمود: در ماه گذشته به 26 گزارش و شکایت مردمی رسیدگی شد و بیشترین تخلف بازاریان به ترتیب درج نکردن قیمت، گرانفروشی، صادر نکردن صورتحساب، عرضه خارج از شبکه و کم فروشی بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: نظارت بر بازار در تابستان بیشتر می گردد و نانوایان بر ممنوعیت استفاده از افزودنی های غیرمجاز نظیر جوش شیرین توجه نمایند.

وی از شهروندان و گردشگران خواست، تخلف مالی را به تلفن 124 اداره صنعت، معدن و تجارت یا به شماره 01344819767 واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و حدود 6 هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز شده، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 352

به "خبرنگاران 45 پرونده تخلف مالی به تعزیرات حکومتی آستارا ارجاع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 45 پرونده تخلف مالی به تعزیرات حکومتی آستارا ارجاع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید