خبرنگاران ونزوئلا علیه آمریکا در دیوان بین المللی کیفری اقامه دعوا می نماید

به گزارش مجله شهبازی، نیویورک- خبرنگاران- وزیر خارجه ونزوئلا در واکنش به تصمیم واشنگتن برای تحریم کسانی که در برنامه نفت در برابر غذا به مردم ونزوئلا یاری نمایند، گفت این یک جنایت علیه بشریت است و پرونده آن را به دیوان بین المللی کیفری می فرستیم.

خبرنگاران ونزوئلا علیه آمریکا در دیوان بین المللی کیفری اقامه دعوا می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل در کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

خورخه آرئاسا روز پنج شنبه در یادداشت توئیتری خود نوشت: واشنگتن به توسعه محاصره ونزوئلا ادامه می دهد و ادعا می نماید که نمی توانیم نفت خود را صادر کنیم تا مردم ونزوئلا بدون غذا، دارو و بنزین بمانند.

وی اضافه نمود: سیستم چندجانبه گرایانه سازمان ملل متحد باید واکنش نشان دهد. ما این پرونده را به دادگاه بین المللی کیفری می کشانیم.

وزیر خارجه ونزوئلا همچنین خطاب به مایک پمپئو همتای آمریکایی خود اظهار کرد: اعمال و مجازات هایتان، جنایی است. هرکاری کنید نمی توانید مردم ونزوئلا را گمراه کنید. هیچ کدام از برنامه هایتان درباره ونزوئلا جواب نداده است و نخواهد داد.

آرئاسا توضیح داد: این اظهاراتتان، اعتراف و مستندی برای ارائه به دادگاه بین المللی کیفری است.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در بیانیه ای بیان کرد برنامه نفت در برابر غذای ونزوئلا را هدف قرار داده است و هر کسی که به دولت قانونی و مشروع آن کشور یاری نمایند را مشمول مجازات تحریم یکجانبه آمریکا قرار خواهند داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 367

به "خبرنگاران ونزوئلا علیه آمریکا در دیوان بین المللی کیفری اقامه دعوا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ونزوئلا علیه آمریکا در دیوان بین المللی کیفری اقامه دعوا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید