جنگ جهانی سوم لو رفت اما ترکاند

به گزارش مجله شهبازی، به تازگی ابراهیم عامریان، تهیه کننده به همراه کریم امینی کارگردان برای فیلم سینمایی جلبک درخواست پروانه ساخت داده اند. عامریان و امینی این روزها فیلم سینمایی فسیل را در مقام تهیه کننده و کارگردان روی پرده دارند که تا امروز فروشی بالغ بر 57 میلیارد تومان را در گیشه ثبت نموده است.

جنگ جهانی سوم لو رفت اما ترکاند

به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم عامریان به عنوان یکی از چهره های پیروز در عرصه فراوری فیلم های کمدی پرفروش در سال های اخیر، پیش از این انفرادی، دینامیت، تگزاس و… را تهیه نمایندگی نموده است.

علاوه بر فسیل، این روزها جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی یکی از فیلم های پر بحث است، فیلمی که در مهرماه یک هفته اکران شد و برای آنکه خیلی مورد نقد منتقدان قرار نگیرد و ابتدا سر و صدایش در اسکار باشد به گفته عوامل سازنده بلیت های محدودی را به فروش رساند البته همان زمان خبرگزاری ایلنا این ادعا را در گزارشی منتشر کرد. شش ماه گذشت و طی اتفاقی که علت آن تعیین نشد، این فیلم سینمایی لو رفت و در دسترس عموم نهاده شد.

به همین علت سازمان سینمایی و عوامل سازنده تصمیم گرفتند این فیلم را 26 فروردین در سینماها اکران نمایند. اکران این فیلم 26 فروردین شروع شد و تنها در 24 ساعت توانست 7 هزار و 675 مخاطب را به سینما بیاورد. این فیلم تا به امروز 391 سالن سینمایی را به خود اختصاص داده و 399 میلیون تومان را در گیشه به ثبت رسانده است.

همزمان با اکران جنگ جهانی سوم فیلم سینمایی بابا سیبیلو هم در سینما اکران شد که تنها 36 بلیت فروخته و یک میلیون تومان در گیشه ثبت نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1508

به "جنگ جهانی سوم لو رفت اما ترکاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ جهانی سوم لو رفت اما ترکاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید