جبهه پایداری انسان های بی کفایتی را به رئیس جمهور تحمیل کرد

به گزارش مجله شهبازی، نماینده سابق مجلس گفت: امیدوارم زنجیره تقویت قوه مجریه که اصلی ترین ویترین کارآمدی نظام محسوب می گردد به استفاده از نظرات کارشناسی همه کسانی که در پی توسعه و پیشرفت کشور هستند، منجر گردد.

جبهه پایداری انسان های بی کفایتی را به رئیس جمهور تحمیل کرد

به گزارش ایسنا، کمال الدین پیرموذن با اشاره به استعفای وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: همت رئیس جمهوری را به فال نیک می گیریم؛ به ویژه که کوشش شخص رییس جمهوری بر بهادادن به شایستگان در مناصب بالای دولت و استمرار در امر بازگرداندن ظرفیت های نخبگانی و مجرب ایرانی به کشور بوده که انرژی ویژه ای برای آن گذاشته اند.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که در همه دوره ها، بعضی جریانات حزبی و جناحی و نیز بعضی اشخاص که خود را نزدیک به رییس جمهوری وقت می دانند به علت تامین منافعی دور رئیس جمهوری جمع می شوند، اما توجهی به توسعه و پیشرفت کشور ندارند، چنین ابراز عقیده کرد: در همین دوره هم شاهدیم که جبهه پایداری، انسان های بی کفایتی را به رئیس جمهوری و مجلس تحمیل کردند. به همین علت است که این اقدام رئیس جمهوری در برخورد با ناکارآمدی را به فال نیک می گیرم.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: امیدوارم این زنجیره تقویت قوه مجریه که اصلی ترین ویترین کارآمدی نظام محسوب می گردد به استفاده از نظرات کارشناسی همه کسانی که در پی توسعه و پیشرفت کشور هستند منجر گردد. بعلاوه برخورداری از سیاست های حمایتی رهبری در پل زدن میان همسایگان و به خصوص تعامل با عربستان سعودی هم از گام های موثری است که در این مدت برداشته شده و امیدوارم این روند به برطرف مسائل با جمهوری آذربایجان هم توسعه یابد.

پیرموذن تاکید نمود: آنچه مهم است تاثیر نگرفتن رییس جمهوری از فشار ها و لابی گری های جناحی و سیاسی در تصمیمات کلان مدیریتی است که در تغییر وزیر آموزش و پرورش شاهد آن بودیم. ادامه همین روند است که به بازگشت سرمایه اجتماعی و افزایش کارآمدی منجر می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1503

به "جبهه پایداری انسان های بی کفایتی را به رئیس جمهور تحمیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبهه پایداری انسان های بی کفایتی را به رئیس جمهور تحمیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید