تمدید مهلت ارسال آثار پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان

به گزارش مجله شهبازی، خبرنگاران/کردستان رئیس اداره امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان، از تمدید مهلت ارسال آثار و مستندات باشگاه های کتاب خوانی شرکت کننده در پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان تا روز پنج شنبه 10 تیرماه 1400 اطلاع داد.

تمدید مهلت ارسال آثار پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان

عیسی فلاحی در ارتباط مجازی با رسانه های استان اظهار کرد: مهلت ارسال آثار و مستندات باشگاه های کتاب خوانی شرکت نماینده در پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان تا روز پنج شنبه 10 تیرماه 1400تمدید شد.

وی اضافه نمود: با مشارکت دستگاه ها و نهادها و سازمان های مختلف دولتی و غیردولتی پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان را در سطح کشور برگزار می گردد.

فلاحی افزود: استان کردستان دارای 285 باشگاه کتاب خوانی در سطح استان است از این تعداد بخشی در حوزه بچه ها و نوجوانان فعالیت می نمایند، تا به امروز آثار زیادی به دبیرخانه ارسال شده است، به دلیل شیوع کرونا ستاد برگزاری جام باشگاههای کتاب خوانی تصمیم به تمدید مهلت ارسال آثار کرده است.

رئیس اداره فرهنگی و رسانه ای در مورد نحوه ارسال آثار گفت: سال جاری به دلیل شیوع و گسترش بیماری کووید 19 و رفاه حال شرکت نمایندگان، سه روش را برای ارسال مستندات باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

وی در مورد بخش های جام باشگاه های کتاب خوانی ویژه کودک و نوجوان اضافه نمود: جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در بخش های مختلفی اجرا و برگزار می گردد که شامل باشگاه برگزیده، نامه به نویسنده، فیلم موبایلی معرفی کتاب و نویسنده برگزیده، مهدکودک برگزیده و تسهیلگر برگزیده از بخش های مختلف این برنامه است و در سال گذشته کتاب فروشی فعال نیز به این دوره جام باشگاه ها افزوده شد.

عیسی فلاحی در ادامه این ارتباط مجازی اذعان داشت: در ادوار قبلی برگزاری جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان اعضای باشگاه ها از امکان خرید کتاب های پیشنهادی جام باشگاه ها با 50 درصد یارانه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار بودند و در این دوره علاوه بر یارانه 50 درصدی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کتاب های عضو طرح جام باشگاه ها، به سایر کتاب های کودک و نوجوان نیز که عضو کتاب های پیشنهادی جام باشگاه ها نبودند نیز یارانه 30 درصدی خرید کتاب تعلق گرفت.

سال جاری به دلیل شیوع و گسترش بیماری کووید 19 ورفاه حال شرکت نمایندگان، سه روش را برای ارسال مستندات باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

مراسم اختتامیه این دوره از جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در نیمه اول مردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 976

به "تمدید مهلت ارسال آثار پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید