تعویض طلایی شجاعی در دربی سرد تبریز، فرصت سوزی های متعدد سبزپوشان

به گزارش مجله شهبازی، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال ماشین سازی و تراکتور تبریز در چارچوب ملاقاتی از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این ملاقات با فزونی یک بر صفر تراکتور انتها یافت.

تعویض طلایی شجاعی در دربی سرد تبریز، فرصت سوزی های متعدد سبزپوشان

یاسر همرنگ قضاوت این ملاقات را بر عهده داشت. او در نیمه اول مسابقه به مهدی تیکدری از تیم تراکتور کارت زرد نشان داد. در نیمه دوم نیز اکبر آفاقی و بهمن سالاری از ماشین سازی کارت زرد گرفتند. این بازی اخراجی نداشت.

این بازی در نیمه اول حاشیه های چندانی نداشت ولی در نیمه دوم در چندین مرتبه بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند که با دخالت داور ماجرا ختم به خیر شد.

در ابتدای این بازی مسعود شجاعی سرمربی موقت تراکتور با برادرش مهدی شجاعی که مربی ماشین سازی است خوش و بش کرد.

فرصت سوزی های متعدد سبزپوشان تبریزی امروز اعتراض اخباری مربی ماشین سازی را نیز به همراه داشت. ماشین سازان در نیمه دوم می توانستند چند گل به تراکتور بزنند.

پیش از شروع این ملاقات، اعضای دو تیم به احترام درگذشت محمد جواد تقی پور یاری داور فقید فوتبال ایران یک دقیقه سکوت کردند.

این بازی یکی از سردترین دربی های فوتبال تبریز طی سال های اخیر بود.

ماشین سازی با این شکست در امتیاز یک و رتبه شانزدهم جدول باقی ماند. تراکتور نیز با کسب سه امتیاز این مسابقه، 9 امتیازی شد و با پنج پله صعود در صندلی ششم جدول نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 658

به "تعویض طلایی شجاعی در دربی سرد تبریز، فرصت سوزی های متعدد سبزپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض طلایی شجاعی در دربی سرد تبریز، فرصت سوزی های متعدد سبزپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید