چاپ تراکت: محمودی: با حضور طرفداران در استادیوم مسائل تراکتور کم می گردد، فعالیت نقل وانتقالاتی مان تقریباً تمام شده است

به گزارش مجله شهبازی، سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز بیان کرد، فعالیت های نقل و انتقالاتی این باشگاه برای حضور در فصل پیش رو تقریباً به اتمام رسیده است.

چاپ تراکت: محمودی: با حضور طرفداران در استادیوم مسائل تراکتور کم می گردد، فعالیت نقل وانتقالاتی مان تقریباً تمام شده است

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، کاظم محمودی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: قرعه کشی خوبی بود و امیدوارم بتوانیم با اقتدار آغاز کنیم. اینکه هفته اول یا دوم با چه تیمی بازی داریم، خیلی مهم نیست و باید همه بازی ها را با پیروزیت پشت سر بگذاریم.

وی درباره شرایط تراکتور خاطر نشان کرد: این تیم اول فصل مسائلی داشت که توانستیم یک به یک پشت سر بگذاریم. مربی خیلی خوبی داریم و فکر می کنم در ادامه راه می توانیم پیروز عمل کنیم. ان شاءالله با آغاز لیگ و حضور طرفداران در استادیوم مسائل کمتر خواهد شد، چراکه تراکتور به تماشاگران و طرفدارانش وابسته است و امیدوارم این مسائل بعد از حضور طرفداران تمام گردد.

سرپرست تیم تراکتور درباره نقل وانتقالات این تیم یادآور شد: تقریباً می توان گفت نقل وانتقالات در حال تمام شدن است و فقط یکی دو جای خالی داریم. ان شاءالله در این پست ها هم به زودی نفراتی جذب خواهند شد، ولی فعالیت نقل وانتقالاتی ما در حال تمام شدن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1089

به "چاپ تراکت: محمودی: با حضور طرفداران در استادیوم مسائل تراکتور کم می گردد، فعالیت نقل وانتقالاتی مان تقریباً تمام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: محمودی: با حضور طرفداران در استادیوم مسائل تراکتور کم می گردد، فعالیت نقل وانتقالاتی مان تقریباً تمام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید