بیاتلو: آنهایی که بازیکن خارجی بی کیفیت به ماشین سازی آوردند، باید جوابگو باشند

به گزارش مجله شهبازی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: آقایانی که با آوردن بازیکنان بی کیفیت خارجی بدهی های کلانی را به این باشگاه به تحمیل و به فوتبال این خطه خیانت نموده اند، باید اکنون جوابگو باشند.

بیاتلو: آنهایی که بازیکن خارجی بی کیفیت به ماشین سازی آوردند، باید جوابگو باشند

به گزارش خبرنگاران، وحید بیاتلو در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ماشین سازی گفت: درباره اینکه به عنوان جوان ترین مربی لیگ برتر در تیم فوتبال ماشین سازی فعالیت دارم، باید از مالک و هیئت مدیره محترم باشگاه تشکر کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم با کوشش بازیکنان و اعضای کادر فنی و کسب نتایج در خور شأن باشگاه، جواب اعتماد آنها را بدهم.

وی در ادامه اضافه نمود: البته من در لیگ دسته سه، دو و یک که تجربه مربیگری داشتم هم به عنوان جوان ترین مربی انتخاب شده بودم و در واقع فوتبال جهان به این سمت حرکت می نماید و اینکه باشگاه های ایرانی نیز در این راستا قرار گرفته اند، نوید روزهای خوب را می دهد.

سرمربی ماشین سازی با بیان ابراز خرسندی از حضور شخصیت های بزرگی همچون حسن آذرنیا و سیدمحمد علوی در این باشگاه خاطر نشان کرد: این عزیزان همواره با جان و دل در خدمت فوتبال بوده اند و از هیچ کمکی دریغ نمی نمایند که کمتر این چنین آدم هایی دیده ام و امیدوارم سایه شان همواره بالا سر فوتبال آذربایجان باشد.

بیاتلو درباره برنامه های مدنظرش برای آماده سازی تیم گفت: با توجه به شرایط موجود، کارمان سال جاری خیلی سخت شده است. در واقع با توجه به افزایش قیمت دلار، بدهی های باشگاه ما به حد کلان رسیده است و این امر باعث شده بودجه تیم پایین بیاد و هر کسی جای من بود، باید در فکر حفظ سهمیه تیم باشد. ما چند هدف داریم؛ هدف کوتاه مدت مان حفظ سهمیه استان است و هدف میان مدت ما کسب سهمیه آسیا می تواند باشد. اگر طرفداران حمایت نمایند، قطعاً تیم ما این پتانسل را خواهد داشت. هدف سوم ما کاری است که چند سال در فوتبال تبریز انجام نشده، یعنی بومی گرایی و جوان گرایی. من سعی خواهم کرد به این هدف مهم که تربیت بازیکنان و بازیکن سازی است، برسم.

وی گفت: آقایانی که با آوردن بازیکنان بی کیفیت خارجی بدهی های کلانی را به باشگاه ماشین سازی تحمیل و به فوتبال این خطه خیانت نموده اند باید اکنون جوابگو باشند، چرا که الان دست مان بسته شده است. قرارداد بعضی بازیکنان فصل گذشته تمام شده است و چند بازیکن دیگر هم که خواسته ایم حاضر به امضای قرارداد شده بودند، اما با توجه به لحاظ سقف مالی در قراردادهای ما، بعضی تیم ها با مبالغی هنگفت بازیکنان ما را هوایی نموده و قیمت بازیکنان سرسام آور بالا رفته است. من به بازیکنان سال گذشته حق می دهم با این شرایط مالی به پیشنهادهای بالا جواب مثبت بدهند. ما مجبوریم با توجه به شرایط بودجه باشگاه از بازیکنان باکیفیت و باانگیزه لیگ های پایین بازیکنان جذب کنیم و این امر به علت بودجه ای محدودی است که در اختیار داریم و همچنین تأمین بدهی که ما باید به فیفا بابت غرامت و طلب بپردازیم تا پنجره مان را باز کنیم، اما مطمئنم این بازیکنان جوان هیچ چیزی کمتر از بازیکنان لیگ برتر ندارند و خواهید دید همان طوری که الان بازیکنان فصل گذشته ماشین سازی مشتریان پر و پا قرصی دارند، در خاتمه فصل آینده نیز شاهد ظهور چندین بازیکن ناب فوتبال در تیم خواهیم بود.

وی ادامه داد: از طرفداران می خواهیم که از ما حمایت نمایند و شکیبا باشند. این تیم، تیم جدیدی خواهد بود، چون شاکله اصلی ما از بین رفته و البته حق هم دارند، چرا که شرایط مالی سایر تیم ها بهتر است و با گذشت چند هفته، یک تیم باکیفیت و ارائه فوتبال ناب، یک تیم شاداب و بازیکن ساز را تحویل استان خواهیم داد. بنده این افتخار را دارم که در سه تیم آذربایجان، تراکتور، ماشین سازی و نود ارومیه کار نموده ام و این نصیب هر مربی نمی گردد و با توجه به اینکه خودم فرزند آذربایجان هستم و به عنوان یک ترک زبان تمام سعی و کوششم را به کار خواهم کرد تا شرمسار مردم فهیم استان نباشم.

بیاتلو اظهار داشت: سعی می کنیم هر بازیکن بومی که در خارج از استان بازی می نماید و شرایط مالی ما را قبول دارد، به تیم دعوت کنیم و همچنین جهت تقویت تیم بزرگسال، با بازیکنان زیر 23 و امید تقریباً بومی قرارداد امضا می کنیم تا فوتبال تبریز که در گذشته پتانسیل بالایی داشت دوباره به جریان بیفتد. یک زمان بالای پنج بازیکن در ترکیب 22 نفره تیم ملی تبریزی بودند، اما اکنون در ترکیب دو تیم تراکتور و ماشین هم تعداد این نفرات به دو بازیکن هم نمی رسد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خاتمه گفت: باید تشکر ویژه ای از زنوزی داشته باشم که با حمایت از تیم فوتبال نود ارومیه زحمات زیادی کشید و باعث شد فوتبال تبریز و ارومیه رشد نمایند. او زحمات زیادی در فوتبال خطه آذربایجان کشیده است که جا دارد یک دست مریزاد جانانه ای به زنوزی بگویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 498

به "بیاتلو: آنهایی که بازیکن خارجی بی کیفیت به ماشین سازی آوردند، باید جوابگو باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیاتلو: آنهایی که بازیکن خارجی بی کیفیت به ماشین سازی آوردند، باید جوابگو باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید