به هر کد بورسی هفت چخزر تعلق گرفت

به گزارش مجله شهبازی، تعداد 35میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین، با نماد معاملاتی چخزر در فرابورس عرضه و هر سهم این شرکت 2500 تومان کشف قیمت شد.

به هر کد بورسی هفت چخزر تعلق گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم ، تعداد 35میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین معادل 17.5درصد سهام این شرکت، در بازار دوم فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت 2500 تومان کشف قیمت شد.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 2400 تا 2500 تومان برای هر سهم و با سهمیه 20سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شده بود که در نهایت به هر یک از 4 میلیون و 481 هزار و 7 نفر خریدار چخزر، 7 سهم با نقدینگی حدود 17.5 هزار تومانی رسید.

لازم به ذکر است تعداد 35میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در حالی عرضه اولیه شده است که از این تعداد، 30میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 5میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می گیرد.

این گزارش می افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت ها به صندوق های سرمایه گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می پذیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 630

به "به هر کد بورسی هفت چخزر تعلق گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به هر کد بورسی هفت چخزر تعلق گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید