با شماری از معروف ترین مراکز اسپا در شهر استانبول آشنا شویم (تور ارزان استانبول)

به گزارش مجله شهبازی، اسپا به مرکزی گفته شده که در آن خدمات آب درمانی برای مراجعین انجام می شوند. آب درمانی با آب دریا یا آبهای معدنی مختلف صورت می پذیرد. لغت اسپا از نام شهری در بلژیک گرفته شده و چندین چشمه طبیعی معدنی در شهر اسپا وجود دارند که دارای خواص معدنی و شفابخش هستند. در مراکز اسپا علاوه بر آب درمانی، ماساژ و خدمات مراقبتی از پوست صورت و بدن نیز ارائه می شوند. بطور معمول، در بیشتر هتلهای دنیا یک مرکز مجهز اسپا را برای جذب مخاطب بیشتر ایجاد می نمایند. در اغلب هتلهای کشور ترکیه و بخصوص استانبول هم این مراکز وجود دارند. با ما در مقاله معروف ترین مراکز اسپا در شهر استانبول همراه شده تا شما را با شماری از برترین مراکز اسپا در شهر استانبول آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مراکز اسپا معروف در شهر استانبول برایتان مفید خواهد بود.

با شماری از معروف ترین مراکز اسپا در شهر استانبول آشنا شویم (تور ارزان استانبول)

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

اسپای هتل Soho استانبول

هتل Soho یکی از مکانهایی بوده که شما می توانید از خدمات ایده آل اسپای آن بهره مند شوید. این هتل دارای مزایایی نظیر رستوران مدرن و سرو انواع غذاهای خوشمزه، باغی زیبا و اتاق های مجهز به انواع امکانات هست. علاوه بر این ها، در مرکز اسپای این هتل شما می توانید از خدمات اسپا نظیر ماساژ، پدیکور، مانیکور و...استفاده کنید. بعلاوه، این هتل به خیابان استقلال نزدیک بوده و به آسانی میتوان به کافه ها، رستوران ها و گالری های هنری این خیابان دسترسی داشت.

مرکز اسپای حمام آقا

این حمام قدیمی در سال 1454 به وسیله سلطان محمد بنا شده، دو طبقه دارد و در نزدیکی میدان تکسیم است. سقف گنبدی شکل این مورد از برترین مراکز اسپا در شهر استانبول باعث می گردد تا نور خورشید به فضای داخل به سهولت وارد شده و این مکان را کاملا روشن کند. اگر به بناهای قدیمی و سنتی علاقمند هستید، می توانید به اسپای حمام آقا رفته و از خدمات اسپا بهره مند شوید.

مرکز اسپا در هتل فور سیزن

اگر بدنبال لاکچری ترین و لوکس ترین خدمات اسپا در استانبول هستید، اسپای هتل فور سیزن را انتخاب کنید. این هتل دارای یکی از مجهزترین اسپاهای استانبول بوده و در این مکان خدماتی مثل آب درمانی، استخر روباز، خدمات مراقبتی پوست، اسکراب پوست، مانیکور و گرداب به مراجعان ارائه می شوند. توصیه می کنیم در این هتل قبل از هر کاری، از حمام ترکی آن استفاده کنید و سپس، از خدمات آب درمانی و انواع ماساژ برای برطرف خستگی استفاده کنید. در این مورد از معروف ترین مراکز اسپا در شهر استانبول امکان استفاده از ماساژهای متنوعی مانند ماساژ ریکی، تایلندی و غیره هم وجود دارد.

مرکز اسپای لوندر (اسطوخودوس)

یکی دیگر از مراکز اسپا در استانبول، مرکز لوندر بوده که در هتل ریتز کارلتون واقع شده است. این مرکز اسپا بدلیل ارائه خدمات بسیار لوکس و لاکچری بسیار مشهور است. بعلاوه، در این مرکز ماساژ با صدف برای علاقمندان صورت گرفته که این نوع خاص از ماساژ دلیل دیگری برای معروفیت مرکز لوندر هست. ماساژ با صدف در این مورد از مراکز اسپا معروف در شهر استانبول خستگی های جسمی را به خوبی از بین می برد.

مرکز اسپای میس (خانم)

این مرکز در هتل میس قرار داشته، با موزه باستان شناسی استانبول فاصله کمی دارد و به دلیل داشتن موقعیتی مناسب، دسترسی به آن خیلی آسان است. مرکز اسپای میس خدمات متفاوتی را به علاقمندان ارائه می دهد و از امکاناتش میتوان به حمام ترکی، استخر روباز فصلی، وان آب گرم، وای فای رایگان و اتاق های غیر سیگاری اشاره داشت. از مزایای دیگر اقامت در هتل میس، وجود حمام اختصاصی در هر یک از اتاق های آن هست.

مرکز اسپای caudalie Vinotherapie

این مرکز 400 متر مربع مساحت دارد و با مراجعه به آن می توانید در یک محیط لاکچری و لوکس از خدمات اسپا استفاده کنید. چیدمان این مرکز بر پایه متد فنگ شویی بوده و از این رو، اگر به این مکان بروید، آرامشی غیر قابل وصف را احساس می کنید. این مرکز خدماتی نظیر چشمه یخ، استخر آب دریا، سونای فنلاندی، استخر شناور را به علاقمندان ارائه می دهد. بعلاوه، در این مرکز اسپای لوکس شما می توانید از نیمکت های چوبی که در زیر سقفی با نمای گنبدی قرار دارند هم استفاده کنید.

مرکز اسپای سنیتز

اگر بدنبال یک مرکز اسپای حرفه ای می شد و در عین حال به اماکن تاریخی هم علاقه خاصی دارید، مرکز اسپای سنیتز برترین گزینه برای شماست. این مرکز در یکی از کاخ های به جامانده از امپراطور عثمانی واقع شد. امتیاز دیگر این مرکز، وجود کادر ماهر و باتجربه ای بوده که در آنجا فعالیت می نمایند. خدمات و امکانات متفاوتی در این مرکز در اختیار علاقمندان بوده، از جمله کابین های اختصاصی که خدمات ماساژ در آنها انجام می شوند. شنا در استخرهای روباز این مرکز و بعلاوه رفتن به گردابهای آب تجربه ای لذت بخش را برای شما به همراه دارد. از خدمات دیگر این مرکز، اسکراب پوست بوده که یک درمان سنتی هست و همراه با فوم معطر، عسل، قهوه، انگور، شکر قهوه ای و ماساژ روغن ارائه می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1417

به "با شماری از معروف ترین مراکز اسپا در شهر استانبول آشنا شویم (تور ارزان استانبول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شماری از معروف ترین مراکز اسپا در شهر استانبول آشنا شویم (تور ارزان استانبول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید