اعلام محدود شدن سفرهای دریایی به جزایر هرمزگان

به گزارش مجله شهبازی، ایرنا/ براساس سخنان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محدود شدن سفرهای دریایی به جزایر هرمزگان انجام شده است.

اعلام محدود شدن سفرهای دریایی به جزایر هرمزگان

قضیه چیست؟

الله مراد عفیفی پور اضافه کرد: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا در هرمزگان، تمامی خدمات در بنادر مسافری و رفت وآمدهای دریایی در روزهای پایانی هفته خردادماه به شکل محدود و از ساعت هشت صبح تا 18 بعدازظهر صورت می گیرند.

وی بیان داشت: همچنین، علاوه بر محدودیت در بنادر مسافری، حمل خودرو نیز از راستا (پهل) بندر خمیر به (لافت) قشم از چهارشنبه تا روز آدینه در ساعت یاد شده انجام می شوند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تداوم محدودیت های سفر دریایی و حمل خودرو به جزایر استان از اول تیرماه منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونای هرمزگان است.

عفیفی پور تاکید نمود: محدودیت تردد به جزایر هرمزگان جهت حفظ سلامت هموطنان و انجام اقدام های کنترلی، مراقبتی و بهداشتی در بنادر و شناورها اجرا شده که انتظار می رود همگان با مدیریت زمان سفر و پرهیز از مراجعه به بنادر و شناورهای غیرمجازی که بدون ابتدایی ترین ملزومات ایمنی و بهداشتی می باشند، سلامت خود را به خطر نیاندازند.

منبع: همگردی
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 349

به "اعلام محدود شدن سفرهای دریایی به جزایر هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام محدود شدن سفرهای دریایی به جزایر هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید