ارزان ترین شهرهای کانادا برای زندگی

به گزارش مجله شهبازی، 10 شهر ارزان کانادا برای زندگی

هزینه زندگی از دغدغه های متداول افرادی است که قصد ادامه تحصیل و زندگی در کانادا را دارند. هزینه زندگی در کانادا از شهری به شهر دیگر متفاوت است. بعضی افراد به دلیل محدودیت منابع اقتصادی خود ممکن است ترجیح دهند در شهرهای ارزان زندگی نمایند. در ادامه به معرفی ارزان ترین شهرهای کانادا برای زندگی می پردازیم.

ارزان ترین شهرهای کانادا برای زندگی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

1. شربروک Sherbrooke، کبک

هزینه های زندگی در شهر شربروک 15.6% کمتر از میانگین ملی است. بنابراین شربروک ارزان ترین شهر در میان شهرهای با جمعیت بیش از 100000 نفر در کانادا می باشد. شربروک در 160 کیلومتری شرق مونترال واقع شده است. این شهر دارای چندین موسسه آموزشی است و شهری دانشجویی محسوب می گردد.

2. لاوال Laval، کبک

هزینه های زندگی در شهر لاوال 9.3% کمتر از میانگین ملی است. لاوال در 30 کیلومتری شمال غربی مونترال واقع شده است. این شهر به معنای واقعی حومه شهر مونترال به حساب می آید. اقتصاد لاوال همانند جمعیت آن دارای تنوع و گستردگی بسیار است.

3. ساگونه Saguenay، کبک

در شهر ساگونه، هزینه زندگی 7.9% کمتر از میانگین ملی است. این شهر در 200 کیلومتری شمال شهر کبک واقع شده است. حدود 98% از ساکنان ساگونه به زبان فرانسوی صحبت می نمایند و اقتصاد آن نیز عمدتاً بر پایه صنایع آلومینیوم و چوب پایدار است.

4. لویس Levis، کبک

هزینه زندگی در شهر لویس کانادا 7.9% کمتر از میانگین ملی است. در این شهر پالایشگاه عظیم نفتی و سایر صنایع وابسته وجود دارد. شهر لویس یکی از همگن ترین شهرهای کانادا به حساب می آید. زبان اول حدود 97% از ساکنان این شهر فرانسه است.

5. تربونه Terrebonne، کبک

هزینه های زندگی در شهر تربونه، 7% کمتر از میانگین ملی است. این شهر در 30 کیلومتری شمال مونترال واقع شده است. تربونه از حومه های شهر مونترال و یکی از مراکز فراوریی به حساب می آید.

6. لانگوی Longueuil، کبک

هزینه های زندگی در شهر لانگوی 6.3% کمتر از میانگین ملی است. شهر لانگوی در امتداد رودخانه سنت لورنس مونترال واقع شده است. بسیاری از ساکنان آن به شهرهای عظیم تر مهاجرت می نمایند. صنعت هوافضا یکی از عظیمترین صنایع این شهر به حساب می آید.

7. مونکتون Moncton، نیوبرانزویک

شهر مونکتون با جمعیتی کمی بیش از 70000 نفر، عظیم ترین شهر استان نیوبرانزویک محسوب می گردد. مونکتون همچنین یکی از ارزان ترین شهرها برای زندگی در کانادا است. هزینه زندگی در این شهر 5.2% کمتر از میانگین ملی است. مونکتون دارای مالی قوی و متنوع است.

8. ترویس- ریورس Trois-Rivieres، کبک

هزینه های زندگی در ترویس- ریورس 4% کمتر از میانگین ملی است. ترویس- ریورس بین مونترال و کبک قرار گرفته است و قدیمی ترین شهر صنعتی کاناداست.

9. ابتسفورد Abbotsford، بریتیش کلمبیا

هزینه زندگی در شهر ابتسفورد، 3.6% کمتر از میانگین ملی است و ارزان ترین شهر استان بریتیش کلمبیا به حساب می آید. این شهر در 70 کیلومتری ونکوور و در منطقه دره فریزر واقع شده است.

10. سنت کاترین St. Catharines، انتاریو

شهر سنت کاترین یکی از ارزان ترین شهرهای کانادا برای زندگی است. هزینه زندگی در این شهر 0.5% پایین تر از میانگین ملی است. سنت کاترین عظیم ترین شهر منطقه نیاگارا است و یکی از پایه های عمده فراوری و صنایع خدماتی به حساب می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا، به قسمت هزینه زندگی در کانادا مراجعه کنید. همچنین می توانید فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید و در قسمت رزرو وقت مشاوره، برای دریافت وقت از دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 139

به "ارزان ترین شهرهای کانادا برای زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین شهرهای کانادا برای زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید