ادعای جنجالی دختر ونزوئلایی درباره رابطه داشتن با رونالدو

به گزارش مجله شهبازی، کریستیانو رونالدو با عصبانیت ادعا های منتشر شده در رسانه های پرتغالی مبنی بر داشتن رابطه با یک اینفلوئنسر در هتل تیم ملی کشورش را رد کرد.

ادعای جنجالی دختر ونزوئلایی درباره رابطه داشتن با رونالدو

در سایت نشریه سان آمده است: یک بلاگر ونزوئلایی به نام جورجیلایا مدعی شده که فوق ستاره پرتغالی فوتبال پس از گرفتن عکس سلفی با بازیکنان متنی برای دعوت او به اتاقش ارسال نموده است. او این ادعا ها را در اینستاگرام هم مطرح نمود و گفت که با خواندن پیغام تصور نموده که باید نزد کریستیانو برود و یکدیگر را بیشتر بشناسند. بعلاوه عکس های بیشتری بگیرند!

این ادعا ها در نشریه پرتغالی کوریره دامانیا که در زادگاه رونالدو منتشر می گردد مطرح شد که به سرعت به وسیله این فوتبالیست 38 ساله رد شد.

جورجیلایا ادعا می نماید این ارتباط 25 مارس گذشته و زمانی که کاپیتان پرتغال همراه تیمش برای مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر آماده می شدند، شکل گرفته است. او ادعا می نماید که به اتاق 312 کشانده شده است. این اینفلوئنسر ونزوئلایی می گوید معروفیت یا پول نمی خواهد و پیغام های رونالدو و دوست صمیمی اش ژوزه سمدو را هم افشا نموده است.

رونالدو این روز ها در عربستان به سر می برد و پیراهن النصر را پوشیده است. او آغاز خوبی در آسیا داشته و حتی خیلی زود با فرهنگ سعودی ها خو گرفته است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 12 اسفند 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1492

به "ادعای جنجالی دختر ونزوئلایی درباره رابطه داشتن با رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی دختر ونزوئلایی درباره رابطه داشتن با رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید