آموزش کامل استایل با کلاه برت؛ نکات طلایی برای خانم ها و آقایان

به گزارش مجله شهبازی، کلاه برت یا همان کلاه فرانسوی، جزو اکسسوری های مجذوب نماینده یک استایل شیک، خصوصا در فصل های پاییز و زمستان است. این کلاه مجذوب نماینده از سال های دور، روی سر افراد شیک پوش و حتی سلبریتی های معروف دیده می شود. طراحی ساده و شکل خاص کلاه برت، باعث شده که این اکسسوری بین خانم ها و آقایان محبوبیت زیادی داشته باشد. تاریخچه استفاده از برت به قرن هجدهم اروپا برمی شود. امروزه، افراد زیادی در سراسر جهان وجود دارند که هوادار زیبایی کلاسیک و درعین حال مدرن هستند؛ به همین علت از کلاه برت در استایل خود استفاده می نمایند.

آموزش کامل استایل با کلاه برت؛ نکات طلایی برای خانم ها و آقایان

اگرشما هم می خواهید کمی سبک اروپایی در ظاهر خود داشته باشید، استایل با کلاه برت را امتحان کنید. البته نکات مهمی در استایل با کلاه برت مردانه و زنانه وجود دارد که باید بدانید. در این مقاله به آنالیز نکات مهم و طلایی در استایل با کلاه برت می پردازیم، تا با استفاده از آن ها یک ظاهر شیک و خاص با کلاه فرانسوی برای خود طراحی کنید.

استفاده از ترنچ کت در استایل کلاسیک با کلاه برت

وقتی نام کلاه برت می آید، احتمالا یک ظاهر کلاسیک فرانسوی را تصور می کنید. ترکیب کلاه برت با یک ترنچ کت به رنگ خنثی مثل کرم یا خاکستری، یک انتخاب شیک برای هواداران استایل کلاسیک است. این سبک برای آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پیراهن راه راه در استایل با کلاه برت مردانه، یک گزینه مجذوب نماینده به همراه ترنچ کت برای آقایان است.

  • هرآنچه که قبل از خرید کلاه زنانه باید بدانید (و معرفی پرفروش ترین ها)

استایل کژوال با کلاه برت فرانسوی

برای روزهایی که می خواهید همه چیز راحت اما شیک باشد، کلاه برت یک اکسسوری زیبا در استایل کژوال شما خواهد بود. آیتم هایی مثل شلوار جین ساده و کفش کتانی راحت، یک استایل عالی با کلاه برت را خواهند ساخت. بعلاوه استفاده از کلاه فرانسوی رنگ روشن به همراه یک هودی یا سویشرت اورسایز به رنگ خنثی، ترکیبی گرم و راحت ایجاد می نماید.

پوشیدن کت و شلوار در استایل های رسمی با کلاه برت

برای یک جلسه کاری یا رویدادی خاص، ست کردن کلاه برت با یک کت وشلوار مناسب می تواند ظاهری رسمی و زیبا ایجاد کند. یکی از راه های مجذوب نماینده نشان دادن استایل رسمی، استفاده از پالت تک رنگ است. یک کلاه برت هم رنگ لباس خود انتخاب کنید. تک رنگ پوشیدن همراه کلاه فرانسوی، باعث ایجاد هارمونی و زیبایی خاصی برای موقعیت های رسمی می گردد. البته استفاده از یک کراوات شیک، خصوصا برای آقایان یک اکسسوری مکمل در استایل با کلاه برت مردانه خواهد بود.

باز گذاشتن موها در استایل زنانه با کلاه برت

برای حفظ ظاهر کلاسیک کلاه برت، بهتراست موها را زیر کلاه باز بگذارید. مدل موهای پیچیده، دم اسبی های بلند و بافت های چهل گیس، ظاهر زیبای کلاه برت را تغییر می دهند. موهای ساده و باز بدون مدل های پیچیده زیر کلاه برت ظاهری مینیمال و هماهنگ ایجاد می نمایند. اگر خواستید موهای خود را جمع کنید، حتما آن را در قسمت پایین سر ببندید. شما می توانید کلاه برت را هم به صورت صاف و هم به طورکج روی سر خود قرار دهید. اگر موهای خود را یک طرف شانه قرار دادید، برای ایجاد تعادل کلاه برت را درجهت مخالف کج کنید.

تنظیم کردن موهای صاف زیر کلاه فرانسوی راحت تر است اما داشتن موهای مجعد به این معنی نیست که نباید کلاه برت بپوشید. به سادگی از انگشتان خود بهره ببرید تا فر موهای خود را مرتب نموده و تعادل محل قرارگیری کلاه روی سر را حفظ کنید.

انتخاب پالت رنگی مناسب برای استایل با کلاه برت

انتخاب رنگ مناسب، یک نکته مهم در هر نوع استایل محسوب می گردد. استفاده از ترکیب رنگ درست در استایل با کلاه برت هم اهمیت زیادی دارد. می توانید از کت هم رنگ با کلاه یا رنگ های نزدیک به آن بهره ببرید؛ به عنوان مثال یک کلاه و کت آبی روشن، یک استایل یکدست و مجذوب نماینده برای شما می سازد. برای ایجاد هماهنگی از رنگ های مکمل که هارمونی مناسبی با یکدیگر دارند، بهره ببرید؛ مثلا با یک لباس کاملا مشکی یا خنثی، یک کلاه قرمز روشن انتخاب جالبی است؛ بعلاوه ترکیب سورمه ای و رنگ هایی مثل زرد یا خردلی و کرم، هواداران زیادی در استایل با کلاه برت دارد.

رنگ موی مناسب برای هماهنگ بودن استایل

انتخاب رنگ کلاه، متناسب با رنگ مو و کت، ظاهر شما را زیباتر نشان می دهد. برای مثال اگر موهای قهوه ای دارید، کلاه شتری با یک کت تیره هارمونی مجذوب نمایندهی ایجاد می نماید؛ پس اگر به طور مرتب کلاه استفاده می کنید، بهتر است رنگ کلاه را با رنگ مو هماهنگ کنید تا زیباتر به نظر برسید. برای افراد مو بلوند کلاه های سفید یا بژ مناسب است.بعلاوه کلاه سیاه یا رنگ روشن برای افراد موهای مشکی انتخاب خوبی به نظر می رسد.

پوشیدن کت بلیزر همراه برت

کت بلیزر و کلاه برت دو آیتم مکمل برای داشتن یک استایل شیک به شمار می آیند؛ پس حتما در استایل با کلاه برت زنانه یک بلیزر را امتحان کنید. برای مثال، تصور کنید ترکیب یک کلاه برت سیاه با کت وشلوار چهارخانه و یقه اسکی مشکی چقدر ظاهر شما را فوق العاده نشان خواهد داد، بعلاوه می توانید از شلوارهای فاق بلند و کفش های پاشنه کوتاه برای تکمیل این استایل مجذوب نماینده بهره ببرید.

تاثیر یک آرایش طبیعی و مینیمال در استایل با کلاه فرانسوی

امروزه آرایش های ملایم و ساده بیشتر به وسیله خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا زیبایی طبیعی آن ها را نشان می دهد .کلاه برت هم یک اکسسوری در استایل های ساده و شیک به شمار می آید؛ پس بهتر است برای داشتن ظاهری متعادل و مینیمال از آرایش طبیعی و رنگ های ملایم بهره ببرید. انجام یک میکاپ طبیعی و ساده برای مواقعی که از کلاه برت طرح دار یا رنگارنگ استفاده می کنید، خیلی اهمیت دارد؛ پس از انجام آرایش های سنگین و اغراق آمیز دوری کنید.

همراه شدن با ترندهای دنیای مد

برای داشتن یک ظاهر خاص و زیبا با کلاه برت، استایل های مختلف را امتحان کنید. در ترکیب پارچه های مختلف در سبک پوشش خود جسارت داشته باشید. مثلا پوشیدن کلاه برت با کت چرمی یا چکمه های رزمی، یک ظاهری مدرن برای شما ایجاد می نماید. ترکیب کلاه فرانسوی با لباس های راحت تر مانند شلوار جین و کفش های کتانی یکی دیگر از استایل های متنوع است که شما را متفاوت تر نشان خواهد داد. بعلاوه استفاده از اکسسوری های رنگارنگ و طرح دار همراه کلاه فرانسوی ظاهری جسورانه و مجذوب نماینده به استایل شما می دهد.

کلاه برت با جنس های مختلف مثل چرمی، نمدی و پشمی، در استایل های مختلف ظاهر شما را متفاوت تر نشان می دهد. همه نکات گفته شده برای استایل با کلاه برت مردانه هم کاربرد دارد.

توجه به جنس پارچه کلاه برت برای استایل های مختلف

کلاه های برت معمولاً از پشم یا پنبه ساخته می شوند. کلاه های فرانسوی پشمی گرم و راحت هستند، اما کلاه های پنبه ای سبک وزن هستند و اجازه می دهند ناحیه سر شما زیر کلاه نفس بکشد. کلاه برت جنس های مختلف دیگری مثل چرم، نخ وکتان هم دارد که می توانید هرکدام را برای استایل های مختلف انتخاب کنید. برای مثال اگر در پی ظاهری شیک و خاص هستید، باید پارچه های پشمی یا نخی را انتخاب کنید که در طرح های گوناگون و رنگ های روشن بافته شده اند.

از کلاه چرمی برای استایل خاص و مدرن بهره ببرید. این جنس برخلاف کلاه برت بافتنی، استایل کلاسیک را مدرن تر نشان می دهد. بعلاوه کلاه برت کتان را برای استایل های کژوال و روزمره انتخاب کنید. درصورتی که کلاه برت را در هوای خیلی سرد استفاده می کنید، به داشتن آستر در داخل کلاه توجه کنید تا سر شما را گرم تر نگه دارد.

اهمیت انتخاب سایز مناسب کلاه برت در ظاهر

مقدار کلاه برای داشتن ظاهری شیک و امروزی بسیار مهم است. تحقیقات در صنعت مد نشان داده است که 80 درصد از خریداران هنگام خرید کلاه، دریافتن سایز ایده آل مشکل دارند. به طور کلی مشخص سایز مناسب، بخش مهمی از پوشیدن درست کلاه برت است. دانستن نحوه انتخاب سایز مناسب کلاه برت برای داشتن یک استایل عالی بسیار مهم است.

هنگام انتخاب مقدار درست، مهم است که هم دور سر و هم مقدار کلاه را در نظر بگیرید. مقدار اطراف سر را از یک گوش و دور سر تا گوش دیگر مقدار گیری کنید. در اینجا منظور از مقدار کلاه، اندازه قطر کلاه برحسب سانتی متر است. هنگامی که این دو مقدار گیری به دست آمد، باید آن ها را با مشخصات محصول مقایسه کرد تا از مناسب بودن سایز کلاه فرانسوی مطمئن شد.

کلاه برت؛ یک انتخاب مجذوب نماینده و شیک برای خانم ها و آقایان

در این مقاله درباره راهنمای استایل با کلاه برت صحبت کردیم. کلاه برت یک اکسسوری مجذوب نماینده کلاسیک اما درعین حال مدرن است که می تواند هر ظاهری را دگرگون کند؛ بنابراین دانستن نکات مهم برای استایل با کلاه فرانسوی برای هرکسی که می خواهد شیک و مدرن باشد، لازم است. ست کردن کلاه فرانسوی با آیتم های مختلفی مانند ترنچ کت یا بلیزر، کلاسیک بودن ظاهر شما را نشان می دهد. درصورتی که خواستید تفاوت ایجاد کنید، با استفاده از رنگ بندی های مختلف و آیتم های مجذوب نماینده دیگر می توانید استایل خود را مدرن تر نشان دهید. با پوشیدن برت، افراد خاص بودن سبک پوشش خود را نشان می دهند و درعین حال مطمئن خواهند بود که برترین ظاهر را دارند.

جنس کلاه برت یک عامل تاثیرگذار در مشخص سبک لباس پوشیدن افراد است پس حین خرید حتما به این مورد توجه نموده و برترین انتخاب را مطابق سلیقه و استایل مدنظر خود انجام دهید.

منبع: masterclass, daisie, gentlemanrules

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آذر 1402 بروزرسانی: 11 آذر 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1576

به "آموزش کامل استایل با کلاه برت؛ نکات طلایی برای خانم ها و آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش کامل استایل با کلاه برت؛ نکات طلایی برای خانم ها و آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید