آزمایش بزاق دهان برای تشخیص کرونا

به گزارش مجله شهبازی، آزمایش بزاق دهان به طور بالقوه می تواند بدون احتیاج به استفاده از مکش ها، آزمایش ویروس کرونا را در خانه حتی ساده تر کند. این آزمایش همچنین به ما یاری می نماید تا با آزمایش روزانه و خانگی از شرایط خود در موارد ابتلا به ویروس، زودتر آگاه شویم.

آزمایش بزاق دهان برای تشخیص کرونا

اگر این روش موفقیت آمیز باشد، می تواند جایگزین روش مکش های فعلی باشد که مردم با آن احساس ناراحتی نموده و باعث سرفه می گردد

یک آزمایش جدید تشخیص ویروس کرونا که می تواند جایگزین آزمایش فعلی مکش (سواب) ترشحات بینی و گلو گردد در ساوت همپتون انجام خواهد شد. در این روش مردم به راحتی می توانند در خانه بزاق دهان خود را در یک ظرف ریخته و سپس نمونه را برای آنالیز ابتلای شان به کووید-19 بفرستند.

اگر این روش موفقیت آمیز باشد می تواند جایگزین روش مکش های فعلی باشد که اغلب مردم با آن احساس ناراحتی نموده و همچنین باعث ایجاد سرفه و ترشح می گردد. در اولین مرحله این آزمایش که ابتدای هفته شروع می گردد، بیش از 14 هزار کارمند اصلی، پزشکان عمومی، کارکنان دانشگاه و خانواده های آن ها می توانند در آن شرکت نمایند.

این کیت های آزمایشی هر هفته به خانه ها و یا محل های کار آن ها ارسال می گردد و نمونه ها هم توسط کارکنان دانشگاه ساوت همپتون جمع آوری شده و یا به مکانی مقرر فرستاده می شوند. طبق گفته های وزارت بهداشت درمان و مراقبت های اجتماعی بریتانیا، شرکت نمایندگان جواب آزمایش ها را طی 48 ساعت، دریافت می نمایند.

مت هنکاک وزیر بهداشت گفت: آزمایش بزاق دهان به طور بالقوه می تواند بدون احتیاج به استفاده از مکش ها، آزمایش ویروس کرونا را در خانه حتی ساده تر کند. این آزمایش همچنین به ما یاری می نماید تا با آزمایش روزانه و خانگی از شرایط خود در موارد ابتلا به ویروس، زودتر آگاه شویم.

من از همه کسانی که در این آزمایش شرکت می نمایند بسیار ممنونم، چرا که یاری می نماید درکمان را از این ویروس افزایش دهیم و نه تنها به نفع ما است، بلکه جهانی از این روش بهره خواهد برد. دولت گفت که این آزمایش تا به امروز نشان داده که بسیار امیدوارنماینده است و در برابر روش های مکش بینی و حلق پی سی آر، تأیید می گردد.

جزئیات کسانی که نتیجه آزمایش شان مثبت است در اختیار برنامه ردیاب شیوع وزارت بهداشت و درمان قرار خواهد گرفت تا فرایند ردیابی تماس ها تسریع گردد. این آزمایش به طور مشترک توسط شورای شهر ساوت همپتون، دانشگاه ساوت همپتون، وزارت بهداشت و درمان و به همراه شبکه گسترده تری از خدمات عمومی در همپشایر، انجام می گردد.

این فرایند به صورت هفتگی و به مدت 4 هفته انجام می گردد. شرکت نمایندگان این آزمایش در حال حاضر برای آزمایش خود ثبت نام نموده و از هفته آینده آن را شروع می نمایند. پروفسور کیت گادفری از دانشگاه ساوت همپتون گفت: تاثیرات بهداشتی، اجتماعی و مالی قرنطینه را نمی توان دست کم گرفت.

ما باور داریم که به وسیله این ابتکار می توانیم در بازگشت فعالیت های مالی در شهر و منطقه در طول تسهیل مقررات ملی، مشارکت داشته باشیم، چرا که این امر مردم را قادر می نماید تا دوباره زندگی، کار و تحصیلات خود را از سر بگیرند.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 374

به "آزمایش بزاق دهان برای تشخیص کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش بزاق دهان برای تشخیص کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید