4دوره آموزش تخصصی گردشگری در زنجان برگزار می گردد

به گزارش مجله شهبازی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از برگزاری دوره های آموزشی گردشگری برای 846 نفر در امسال اطلاع داد.

4دوره آموزش تخصصی گردشگری در زنجان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، امیر ارجمند گفت: چهار دوره آموزشی در حوزه گردشگری در استان برگزار خواهد شد که به منظور ارتقا و توسعه این صنعت ، این دوره های تخصصی برگزار خواهند شد.

او گفت: این دوره ها با عناوین کاربرد و شیوه های دیجیتالی در بازاریابی، آشنایی با مبانی و ارکان گردشگری سلامت، بازآموزی راهنمایان گردشگری و بازآموزی بلدهای محلی برگزار می گردد که کوشش خواهد شد با بهره مندی از اساتید باتجربه و خبره ملی، استانی و منتخب کشوری بر تقویت محتوای دوره ها اضافه نموده گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان تأکید کرد: با توجه به زیرساخت های مناسب فراهم شده در استان، دو دوره اول برای 604 نفر ازجمله مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری، دوره سوم برای 185 نفر از راهنمایان گردشگری و دوره چهارم برای 57 نفر از بلدهای محلی به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

او بیان نمود: این دورهای آموزشی در راستای دانش افزایی راهنمایان و بلدان محلی و افزایش کیفیت ارائه خدمات تأسیسات گردشگری یاری شایانی خواهد نمود.

ارجمند افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر واحد آموزش معاونت گردشگری استان اقدام به برنامه ریزی و اجرای دوره ها و کارگاه های آموزشی خواهد نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 219

به "4دوره آموزش تخصصی گردشگری در زنجان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4دوره آموزش تخصصی گردشگری در زنجان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید