یک تغییر اساسی در بازی های پلی استیشن رخ خواهد داد!

به گزارش مجله شهبازی، یکی از مدیران ارشد پلی استیشن پیش بینی می نماید که بازی های بعدی به جای گرافیک روی داستان سرایی متمرکز شوند.

یک تغییر اساسی در بازی های پلی استیشن رخ خواهد داد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، براساس گزارش زومیت، سونی 23 می (3 خرداد) با برگزاری جلسه ای نو، منظره 10 سال آینده خود را ترسیم کرد. اسد قزلباش، رئیس پلی استیشن پروداکشنز و سرپرست محصولات استودیو پلی استیشن، پیش بینی های جالبی نموده است.

قزلباش می گوید: تصور می کنم که بازی ها به علت پیشرفت در فناوری و هوش مصنوعی، شخصی تر شوند و تجربه های سفارشی سازی شده برای هر بازیکن دردسترس قرار بگیرد.

از دیدگاه قزلباش،پیشرفت های فناوری عمق عاطفی را در بازی ها افزایش می دهد و به شخصیت ها یاری می نماید تا بسیار احساسی تر و گویاتر باشند و داستان سرایی هیجان انگیز را نیز تقویت می نماید. او می گوید که سازندگان ازاین پس می توانند احساسات بسیار بیشتری در داستان ها ایجاد نمایند و همین موضوع باعث می گردد تمرکز از گرافیک یا تصاویر بصری به روایت های داستانی فراگیر معطوف گردد.

قزلباش معتقد است که هوش مصنوعی امکان ایجاد تجارب شخصی تر و داستان های معنادارتر را فراهم می نماید. برای مثال، NPC ها (شخصیت های غیرقابل بازی) در بازی ها می توانند با گیمرها براساس عملکردشان تعامل برقرار نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 خرداد 1403 بروزرسانی: 7 خرداد 1403 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1584

به "یک تغییر اساسی در بازی های پلی استیشن رخ خواهد داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تغییر اساسی در بازی های پلی استیشن رخ خواهد داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید