کراس اوور 2 میلیارد تومانی تازه در بازار خودروی ایران

به گزارش مجله شهبازی، به تازگی کراس اور جدیدی را برای انجام تست های فنی وارد ایران شده. تب و تاب ورود کراس اور و شاسی بلند ها در ایران بیشتر از قبل شده است.

کراس اوور 2 میلیارد تومانی تازه در بازار خودروی ایران

به گزارش خبرآنلاین، بایک یا بیجینگ X 55 خودرویی است که قرار است به وسیله دیار خودرو وارد ایران گردد. ظاهر X 55 تهاجمی و خوب به نظر می رسد. طبق معمول طراحی نمای جلویی به سبک دو چراغ است.

دی-لایت خودرو به سبک L مانند است. چراغ اصلی خودرو با جلوپنجره ترکیب شده است که آنچنان به چشم نیاید. فرم و شکل بدنه به شکل خمیده و منحنی طراحی شده و خبری از خطوط تند و تیز نیست.

چراغ پشتی X 55 خوشبختانه متصل نیست و گرافیک خاص و اسپرتی به سبک L، مانند چراغ جلو، دارد.

طبق معمول کابین خودرو با نمایشگر ها پر شده است. طراحی دریچه تهویه هوا و تودری ها و کنسول وسط به شکل اسپرت و جذابی اجرا شده است. رانندگی اتوماتیک بین خطوط و ترافیک، اتوهلد، کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، رادار خطی و نقطه کور، نوربالای اتوماتیک، گرمکن و سردکن و تنظیم برقی صندلی های جلو و... از آپشن های شاخص این خودرو هستند.

پیشرانه 1.5 لیتری توربو GDi در این خودرو 188 اسب بخار قدرت و 305 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تَر وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

قیمت بایک X 55 احتمالا بیش از 2 میلیارد تومان باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 بهمن 1401 بروزرسانی: 25 بهمن 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1485

به "کراس اوور 2 میلیارد تومانی تازه در بازار خودروی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراس اوور 2 میلیارد تومانی تازه در بازار خودروی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید