پرچمدار بعدی سامسونگ دیگر چهار دوربین نخواهد داشت!

به گزارش مجله شهبازی، دیجیاتو نوشت: گلکسی S24 اولترا احتمالاً به جای چهار دوربین، دارای سه دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود.

پرچمدار بعدی سامسونگ دیگر چهار دوربین نخواهد داشت!

سامسونگ در گلکسی S23 اولترا برترین تجربه از دوربین را به مشتریان خود ارائه کرد. این دستگاه دارای چهار دوربین روی پنل پشتی خود بود که هر کدام دارای فوکوس اتوماتیک هستند و می توانند ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. دو مورد از آن ها دوربین تله فوتو هستند که بهتر از تمام دستگاه های دیگر می تواند زوم کند. بااین حال، ظاهراً گلکسی S24 اولترا دارای دوربین های کمتری خواهد بود، درحالی که یک دستگاه گران تر است.

در گزارش نوی گفته شده گلکسی S24 اولترا به جای چهار دوربین، دارای سه دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود. غول مستقر در کره جنوبی ظاهراً تصمیم گرفته تا یکی از دوربین های تله فوتو را کنار بگذارد و فقط از یک دوربین برای زوم استفاده کند. طبق اطلاعات موجود در اینترنت، گلکسی S24 اولترا احتمالاً فاقد دوربین با قابلیت زوم 3 برابری خواهد بود، اما همچنان از زوم 10 برابری پشتیبانی می نماید.

بیشتر بخوانید:

  • وحشت از زلزله 9 ریشتری با مشاهده حفره ترسناک / عکس

  • رازگشایی از دایره های جنی سرزمین بومیان استرالیا! / عکس

  • هیچ کس نمی داند گرانقیمت ترین پارچه دنیا چطور بافته می گردد!/عکس

دلایل کنارگذاشتن دوربین تله فوتو از گلکسی S24 اولترا

بااین وجود، چرا سامسونگ تصمیم گرفته تا دوربین تله فوتو 3x خود را کنار بگذارد؟ یکی از دلایل مطرح شده این است که غول فناوری شاید قصد داشته باشد از یک لنز پریسکوپی پیوسته در دستگاه خود استفاده کند که می تواند از 3 تا 10 برابر زوم کند، شبیه به فناوری ماژول دوربین موبایل نو با زوم اپتیکال واقعی که ال جی سال گذشته به نمایش گذاشته بود. اگر این موضوع درست باشد، دوربین تله فوتو گلکسی S24 اولترا می تواند کار هر دو دوربین زوم S23 اولترا را انجام دهد. علاوه براین، چنین دوربینی بعلاوه می تواند تصاویری با کیفیت بسیار بهتر ارائه کند.

احتمال دیگر این است که سامسونگ به میزان کافی از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خود اطمینان دارد که زوم دیجیتال 3 برابری را ارائه می نماید که به خوبی زوم اپتیکال 3 برابر گلکسی S23 اولترا است.

درنهایت باید به این موضوع اشاره نمود که یک دوربین کمتر روی پنل پشتی دستگاه، ممکن است باعث گردد تا گلکسی S24 اولترا طراحی تمیزتری داشته باشد و سامسونگ بتواند طراحی دستگاه و به هم ریختگی آن را تا حدی تغییر دهد.

227321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1507

به "پرچمدار بعدی سامسونگ دیگر چهار دوربین نخواهد داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار بعدی سامسونگ دیگر چهار دوربین نخواهد داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید