پرسپولیس با شکست نفت صدر را پس گرفت ، گلزنی آسان لوکادیا در بازی سخت

به گزارش مجله شهبازی، پرسپولیس در یک بازی سخت پیروز شد نفت را در مسجد سلیمان ببرد و به صدر جدول بازگردد.

پرسپولیس با شکست نفت صدر را پس گرفت ، گلزنی آسان لوکادیا در بازی سخت

به گزارش خبرنگاران تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس امشب و از ساعت 20 در استادیوم شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با رجحان شاگردان یحیی گل محمدی به انتها رسید. در نیمه اول و در دقیقه 12 تیم میزبان خیلی زود به وسیله سامان نریمان دنیا با یک ضربه سرضرب پشت هجده قدم پیروز شد دروازه بیرانوند را باز کند.

دقایقی بعد از این گل سعید صادقی در موقعیتی دو به تک با گلر نفت با خودخواهی به لوکادیا پاس نداد تا موقعیت عالی از دست برود. در ادامه بازیکنان نفت روی یک ضدحمله می توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند که نریمان دنیا در یک موقعیت تک به تک توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

در دقایق انتهای نیمه اول یورگن لوکادیا در موقعیت تک به تک توانست دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند اما به شکلی مشکوک داور این گل را آفساید گرفت.

در نیمه دوم اما پرسپولیس خیلی زود و روی حرکت لوکادیا پیروز به گرفتن پنالتی شد که ستاره هلندی سرخ ها بر خلاف فصل قبل که ترابی پنالتی زن پرسپولیس بود پشت توپ نهاده شد و گل تساوی سرخ ها را به ثمر رساند. در صحنه پنالتی مدافع نفت با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا کار شاگردان مهاجری سخت گردد.

اما این انتها شب پرفروغ ستاره هلتدی سرخ ها نبود. در دقیقه 74 ارسال دانیال اسماعیلی فر در محوطه جریمه به لوکادیا رسید و او پس از چرخش، شوت خود را به سمت دروازه زد و به شکلی دیدنی دروازه نفت مسجدسلیمان را برای بار دوم نیز گگردد.

در ادامه یحیی گل محمدی با انجام چند تعویض سعی کرد بازی را اداره کند تا تیمش 3 امتیاز مهم این بازی را به دست بیاورد. سرخ ها با این 3 امتیاز 14 امتیازی شدند و بهتنهایی در صدر جدول نهاده شدند.

داور: محمدرضا مهدوی

یاری داوران: حمیدرضا افشون و علیرضا مرادی

کارت زرد: حسین شنانی، میلاد باقری و مهدی ثابتی مربی نفت مسجدسلیمان، مرتضی پورعلیگنجی و سروش رفیعی از پرسپولیس

کارت قرمز: میلاد باقری

ترکیب نفت مسجدسلیمان: سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، سامان نریمان دنیا، حسین مجلی، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی

سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند ، مرتضی پورعلی گنجی ، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی ، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی ، میلاد سرلک ، سعید صادقی، سروش رفیعی ، مهدی ترابی و یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل محمدی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1411

به "پرسپولیس با شکست نفت صدر را پس گرفت ، گلزنی آسان لوکادیا در بازی سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با شکست نفت صدر را پس گرفت ، گلزنی آسان لوکادیا در بازی سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید