شرایط گرمخانه های تهران مناسب نیست، کاهش کف خوابهای مددسراها نسبت به سالهای قبل

به گزارش مجله شهبازی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر شرایط گرمخانه های تهران برای پذیرش و اسکان هما کارتن خوابها مناسب نیست.

شرایط گرمخانه های تهران مناسب نیست، کاهش کف خوابهای مددسراها نسبت به سالهای قبل

محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: برای اسکان و استقرار افراد کارتن خواب و بیخانمان، همه امکانات و مجموعه های خود را در شهرداری تهران فعال نموده و پای کار آورده ایم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه گفت: به غیر از اتوبوسهای ضروری شهرداری که در اماکن پرخطر مستقر می شوند، در صورت احتیاج برای اسکان کارتن خوابها از سوله های فعلی مدیریت بحران هم استفاده خواهیم کرد و مجوز مورد احتیاج برای اینکار را از شهردار تهران دریافت نموده ایم.

توکلی زاده بعلاوه اضافه نمود: تا کنون به همه تماسهای مردمی با سامانه 137 پاسخ داده ایم و همه کارتن خوابها و بیخانمان های شناسایی شده را از سطح شهر تهران جمع آوری نموده و احتیاجی به استفاده از سوله های مدیریت بحران نبوده است.

وی تاکید نمود: در حال حاضر شرایط گرمخانه های تهران برای پذیرش و اسکان همه کارتن خوابها مناسب نیست اما تعداد کف خواب های کارتن خواب در این مجموعه ها نسبت به سالهای قبل کمتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1257

به "شرایط گرمخانه های تهران مناسب نیست، کاهش کف خوابهای مددسراها نسبت به سالهای قبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط گرمخانه های تهران مناسب نیست، کاهش کف خوابهای مددسراها نسبت به سالهای قبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید